Mededeling

Collapse
No announcement yet.

muizen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• muizen

heb een gat gevonden .. dus heb een muis in de voliere ... hoe bestrijden jullie die?? ik heb cdk etin met jong...dus gif is uit den boze... wetkt geluid?

Bij mij moet je naar de gemeente gaan die komt dan met gif. Weet je zeker dat het een muis is en geen rat? Ratten eten vogels namelijk!

Opmerking

ik mis verder geen vogel... ook de jonge cdk zijn er nog.

Opmerking

Opmerking

Ik heb onder mijn kweekkooien opbergkasten staan
          Die zijn voorzien van gaatjes waar de muizen doorkunnen
          Daar plaats ik het ganse jaar door valletjes voor
          ( Zo maken ze zeker geen andere doorgangen )
          Als er een muis binnenkomt klets en ze is gevangen
          Meestal zijn dat spitsmuizen of muizen met een lange snuit
          Groetjes Duitse kuif

Opmerking

er is alleen binnen een gat.. buiten de voliere vind ik er geen...

Opmerking

Mvg Remco

Opmerking

Gelieve hier op het forum geen aanbevelingen doen omtrent de lijmplank, de verkoop van lijmplanken is in Nederland legaal, het gebruik er van valt onder dierenmishandelijng en staat een straf op van 2 jaar gevangenis, typisch Nederlands.

De lijmplank is gewoon heel erg wreed, dit doe je je ergste vijand niet aan.

Ook kent de lijmplank bijvangst die we als vogelliefhebbers niet willen.

Bron foto:http://www.dierenambulancedenhaag.nl...-op-lijmplank/
                Bijgevoegde Bestanden
                Last edited by populier; 27-08-2014, 13:06.
                Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Ik heb de plankjes gewoon in Nederlandse gekocht en waarom wreed bij mij kunnen der geen vogels bij.
                  Dus de gene die een vogel op de plank heeft is gewoon stom bezig geweest.
                  En mijn bij vangst op de plaat zijn een paar spinnen.
                  Mvg Remco

Opmerking

Omdat er geen vogels bij kunen zou het niet wreed zijn? Het blijft wreed voor die muizen, die zo langzaam sterven. Vol pijn en paniek.

Opmerking

Voor mij is het ongedierte en meer niet, en zodra er weer een op zit sla ik hem weer de hersen in

Maar ach ja je hebt er altijd van die liefhebbers bij die alles zielig en wreed vinden in de maatschappij

Ieder zijn ding mensen
                      Mvg Remco

Opmerking

Via de buren komen er wel eens muisjes via een doorgang in mijn voliere
                        nu heb ik waar ze dus doorkomen 2 klemmetjes gezet met een stuk vogelgaas er om zo dat de kanarie, s er niet bij kunnen , deze klemmetjes staan 24! 7 opzo af en toe vang ik ju nog iets , buiten de voliere zet ik alleen iets al ik er daar ook zie lopen , Maar we hebben nu 2 jongeboskatten dus ik hoop dat dit goede jagers gaan worden wat de muizen betreft
                        wat heb ik een leuke hobby .
                        juist vogels houden :) :)

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door remco Bekijk Bericht
                          Voor mij is het ongedierte en meer niet, en zodra er weer een op zit sla ik hem weer de hersen in

Maar ach ja je hebt er altijd van die liefhebbers bij die alles zielig en wreed vinden in de maatschappij

Ieder zijn ding mensen
                          Remco, denk je dat het verstandig is om op een openbaar forum toe te geven dat je strafbare feiten pleegt.
                          Ook ik heb een hekel aan muizen en neem mijn maatregelen maar als je iets gebruikt wat in Nederland verboden is kun je dat misschien beter voor jezelf houden.
                          http://wiggel.skyrock.com/

Opmerking

het is inderdaad niet heel slim om dit zo te zeggen, en het is ook een wrede manier.
                            groeten gijs

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door remco Bekijk Bericht
                              En deze liefhebbers zijn humaan Remco, en hebben net zoals muizen hersens, die jij inslaat.

Opmerking

Working...
                              X