Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pop bouwt nest maar doet er niks mee

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• pop bouwt nest maar doet er niks mee

ik heb een pop in de volliere zitten die huiver der nest aan het bouwen was.
    dit nest is volgens mij helemaal klaar maar nu begint ze boven op het nachthok een nest te bouwen.
    het enigste probleem is dat ze daar ook niks mee doet ze sleep wel met het nest materiaal maar als het nest klaar is stopt ze er mee en zoekt ze weer een andere plek.

iemand enig idee hoe dit kan?

Ja ach dat kan gebeuren kanariepoppen gaan zo wie zo slepen met nestmatariaal.Een jonge pop bouwt gerust een nest en sloopt hem net zo makkelijk weer.
    Uiteindelijk de dag voor dat ze een ei gaat liggen zal ze op de plek gaan zitten waar ze een ei wil gaan leggen.
    Natuurlijk is bovenop het nachthok niet ideaal maar dat heb je nou eenmaal in een volliere dus daar ook maar een bakkie neerzetten denk.
    Succes
    http://binsen-astrilde-nl.webnode.nl/

Opmerking

Opmerking

heb nu ook zo'n kanarie zitten. heb dit al vaker meegemaakt en als je dan gewoon even afwacht gaat het meestal vanzelf goed.

Opmerking

ook onze kanarie heeft drie nesten gemaakt.
          het is gewoon afwachten, want bij ons zit ze nu al een weekje te broeden.

Opmerking

Hahaha of ze bouwen er 1 en als die klaar is plukt ze m weer leeg en vervolgens ergens anders in een nestje verder...

Zo een had ik er in de voliere... Die deed helemaal niks legde nog geen ei, alleen bouwen en weer leegtrekken.

Opmerking

ze gaat gewoon vrolijk verder met bouwen van nesten.
              ik laat der lekker haar gang gaan en we zien wel waar het schip strand.
              als ze het maar naar haar zin heeft

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door johngeer Bekijk Bericht
                ze gaat gewoon vrolijk verder met bouwen van nesten.
                ik laat der lekker haar gang gaan en we zien wel waar het schip strand.
                als ze het maar naar haar zin heeft
                Zo is dat en als ze daar eitjes gaat liggen kan je toch wel een goed nest maken en die verwisselen zodat de eitjes save liggen.
                succes
                http://binsen-astrilde-nl.webnode.nl/

Opmerking

gewoon afwachten..
                  parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Opmerking

Working...
                  X