Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kwartels in de voliere

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• kwartels in de voliere

hallo allemaal

ik wil graag kwartels in mijn voliere
    wie heeft daar ervaring mee gaat het goed kwartels in de voliere samen met kanaries

Mvg petra

geen probleem, alleen als je gaat broeden met je kanaries en je gebruikt sisal touw of van een ander merk, in de gaten houden dat dit niet om de pootjes van je kwarteltjes komt te zitten , en beter een trio dan een koppeltje , anders krijgt het hennetje het wel heel zwaar.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door binkie Bekijk Bericht
      geen probleem, alleen als je gaat broeden met je kanaries en je gebruikt sisal touw of van een ander merk, in de gaten houden dat dit niet om de pootjes van je kwarteltjes komt te zitten , en beter een trio dan een koppeltje , anders krijgt het hennetje het wel heel zwaar.
      dank je wel binkie voor je antwoord ik ga straks zeker kwartels in mijn voliere doen ik zal er meer hennen dan haantjes in doen en kanaries kweken doe ik binnen dus dan hebben de kwartels geen last van het nest matriaal

Mvg petra

Opmerking

Hallo Petra,niet meer hennen dan haantjes,1 haantje en 2 hennen is ok maar niet bijvb 2 hanen en 4 hennen dat wordt ook bonje.
        Dus per ren of voliere een trio.
        Mvg,
        Kingfisher.

Opmerking

ik heb vier vrouwkes samen met een haantje in de voiliere lopen, en dat gaat super met de vogels samen, wel even bij vermelden dat je best alle kwartels samen in de voiliere gaat plaatsen, nadien bij zetten kan zorgen voor problemen hennen vallen soms indringers aan.
          grs

Opmerking

Working...
          X