Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bodem bedekker in de broedkooien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• bodem bedekker in de broedkooien

hallo vogelvrienden,

even nog een vraag aan de kenners
    de ene geeft me het advies om op de bodem van de broedkooien korrel grit vermengd met zand of houtsnippers met daaronder papier
    ik weet nu niet wat het beste is

Mvg petra

het beste is wat jij wil. ook op dit forum zijn de meningen hierover verdeeld.

Opmerking

Toch

Oorspronkelijk geplaatst door gijsie Bekijk Bericht
      het beste is wat jij wil. ook op dit forum zijn de meningen hierover verdeeld.
      Denk niet wat jij wilt zoals gezegd wordt, maar wat is goed voor de vogel, dus verdiep je in de vogel dan heb je je antwoord

Gr jan

Opmerking

Wat ik de beste bodembedekker in de broedkooien bij mijn goulds vond is zeoliet , dan hoefde ik per ronde broeden maar 1 x te verschonen en dat kan bij goulds toch wel fijn zijn ivm snel verstoren tijdens broed , nadeel van zeoliet is duurder en zware zak slepen .

Nu gebruik ik golfkarton zo vanaf rol op maat knippen iets schelpenzand er op in het midden tussen de stokken , nadeel vaker verschonen ( ja als je dat als nadeel mag noemen want je hoort gewoon voor een schone kooi te zorgen ).

gr,

Peter.

Opmerking

Ik doe er een krant in... op maat knippen en dan beetje schelpenzand erop... gaat perfect

Opmerking

Working...
          X