Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veren jonge kanarie..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Veren jonge kanarie..

Hallo vogel liefhebbers..

Heb even een vraagje over een jonge kanarie..

Deze is nu 1 week uitgevlogen, heeft op de kop en de vleugels veren en de staart groeit..

Maar op de borst en de rug helemaal niets.. Dit heb ik zelf nog niet eerder gezien bij mijn jongen.

Jullie misschien?? of dat jullie misschien weten hoe dit komt..

Gr van deze kant.

geplukt

hallo

deze is waarschijnlijk geplukt door een van de ouders

mvg Guy

Opmerking

geplukt

Inderdaad deze is geplukt, heb ook dat probleem gehad, het is een waarschijnlijk een te kort van iets,( kalk) voldoende vogelgrit dan gaat het veren plukken van zelf over.
      mvg. Konnet

Opmerking

Ok thnx voor de reactie's.

had naar mijn idee genoeg vogelgrit erin...Maar niet, dus zal er iets meer in doen.

Opmerking

http://wiggel.skyrock.com/

Opmerking

Ok wiggel ja dat zou ook kunnen ja...was helemaal niet in me opgekomen.. Had eerst het vermoeden dat die ziek was ofzo, maar vliegt goed rond, word goed gevoerd nog en eet en drinkt zelf ook dus dat was t ook niet.

En aangezien ik nog niet zo heel lang kanaries heb ben ik hiermee nog onervaren.

Heb meer dan voldoende nestmateriaal in de ren wat ze kunnen nemen dus vandaar dat dat niet in me op kwam..

De vogels die ik binnen heb die hebben in januari eerste jongen gekregen (zitten nu weer op eieren) en die hadden het niet, die zaten goed in de veren.

Opmerking

Working...
            X