Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Norwich

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Norwich

Hey,

Ik wil naast mijn japanse nachtegalen en putters graag norwich kanaries in een aparte voliere, weet iemamd hoeveel ruimte ze nodig hebben heb voliere voor ze van 2*3 hoeveel koppels kunnen er in? Weet iemand ook een beetje de prijs? En wat nog meer speciale eisen zijn

Alvast bedankt

Ff zoeken op Vogelmarktplaats en je ziet bij de postuurkanaries de prijzen staan: ongeveer 70 euro per stuk of 140 euro per paar.

Ik ben geen kenner van deze vogels, maar we houden hier meestal 1 koppel per m3 aan.
    Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

Bedankt! Ik zal nog even verder kijken. Voor verdere informatie maar et ik prij beetje

Opmerking

De Norwich is niet een van de makkelijkste kanariesoorten. Het zijn slow-starters wb. in broedconditie te komen. Overtuig je er van vogels bemachtigd welke daadwerkelijk door Norwichs zijn grootgebracht!!
        Als ze zelf hun jongen groot willen brengen zijn het goede ouders.
        Kweek koppelsgewijs, daar de jongen wel een 35 dgn nodig hebben om zelfstandig te zijn. De man doe ik met de jongen na 20 dgn. apart, zodat de pop aan een nieuw nest kan beginnen. Schaf direct vogels van het goede type aan, want als je een type moet verbeteren ben je 4 jaar verder!!!
        Ik heb ze al een 15 jaren, en zou ze niet meer willen missen in mijn vogelbestand.

met sportgroeten
        Jan

Opmerking

Hey jan,

Hoe gaat het dan tussen de 20e dag en 35e dag met je pop? Zit die dan ct alleen of zet je de man er af en toe bij? Want 14 dagen zonder man lijkt me bijna een garantie op enkele onbevruchte eieren bij de 2e ronde? Of zie ik dit verkeerd?

Opmerking

hey

ja bedankt, ik heb ze van mijn opa overgenomen hij is er namelijk mee gestopt aangezien hij het niet allemaal meer kon houden. Heb nu 4 koppels.

Opmerking

mag ik vragen wat geven jullie de norwichen om rood/oranje te worden

Mvg Petra

Opmerking

Ikzelf kweek rode kleurkanaries en mijn vrouw is een Norwich kweker al 20 jaar. De norwichen worden gewoon meegekleurd met mijn kleurkanaries en dat gaat perfect.
                Gr W en M

Opmerking

Working...
                X