Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zwarte poten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• zwarte poten

hoi allemaal,
    zit met een vraag kweek al sinds een tijdje kanaries maar en heb ook kanaries met zwartachtige poten. las pas een keer dat dit komt door te weinig zon ofso vroeg me af of dit ook echt zo is. zit er een beetje mee.
    groetjes kristian

Sommige Kanaries hebben nu eenmaal zwarte poten. Is zelf voor sommige kleuren een eis als je ze wil spelen op de tentoonstelling.
    http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

Door bruidssluier te geven krijgen ze zwarte pootjes
      Groetjes van marco

Opmerking

Kristian, wat voor kleur kanaris heb je dan zeggen wij wel of ze zwarte poten moeten hebben of niet.
        http://wiggel.skyrock.com/

Opmerking

Zwarte poten

Vogels die zwarte poten moeten hebben denk aan groen en cobalt en buiten op de zwarte grond leven krijgen altijd veel zwartere poten dan vogel die in een broedkooi verblijft.

Opmerking

Opmerking

oke hoor al genoeg bedankt allemaal heb voornamelijk geel met groen en rood.
              maar las pas iets op internet dat dit kwam door te weinig zon ofso. allemaal hartstikke bedankt. hoef ik me geen zorgen te maken

Opmerking

Biggenkompost

Bruidsluier is inderdaad heel goed voor de zwarte hoorndelen maar in de winter geef ik ze ook biggenkompost daar zitten ook nog eens veel mineralen en zo in. Dan nog een tipje geef je bruidsluier zet de vogels dan ook buiten in de zon je zult zien dat ze nog mooier zwart worden dan de vogels alleen binnen te houden;
                Mvg Erwin
                Oorspronkelijk geplaatst door marcorotterdam
                Door bruidssluier te geven krijgen ze zwarte pootjes

Opmerking

je kunt er ook op gaan selecteren.
                  Hoe? makkelijk kijk bij de jonge vogels in het nest na degene met de zwartse pootjes en noteer dit.(ringnr)
                  Kweek met deze vogels verder en je bekomt zwartere poten zonder zon,buidssluier enz.

Mvg Frank4

Opmerking

Working...
                  X