Mijn kanarie gedraagt zich nu al een tijdje (4 maand) erg raar. Hij zit in een bolletje en slaapt erg veel. Dit soms op de meest vreemde plaatsen. Hij eet en drinkt verder goed en maakt ook geen vreemde geluiden. Hij is verder ook alert en vliegt goed. Ontlasting ziet er normaal uit. Hij poets zich echter niet.
Hij heeft al een luchtpijpmijt behandeling gehad zonder resultaat. Ook extra vitaminen helpen niet. Anti-rui geeft ook geen verlichting. Ik zie geen tekenen van bloedluis. Ik heb ook een zebravink. Deze beestjes eten bloedluis toch?
De kanarie probeerde laatst eten te bietsen van de zebravink (zonder resultaat
) Wat is mis met deze kanarie? Zijn dit gewoon ouderdoms verschijnselen (geen idee hoe oud de kanarie is maar ik heb hem nu zo'n 5 jaar).
Hij heeft al een luchtpijpmijt behandeling gehad zonder resultaat. Ook extra vitaminen helpen niet. Anti-rui geeft ook geen verlichting. Ik zie geen tekenen van bloedluis. Ik heb ook een zebravink. Deze beestjes eten bloedluis toch?
De kanarie probeerde laatst eten te bietsen van de zebravink (zonder resultaat
) Wat is mis met deze kanarie? Zijn dit gewoon ouderdoms verschijnselen (geen idee hoe oud de kanarie is maar ik heb hem nu zo'n 5 jaar).
Opmerking