Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waar blijven de kanariejongen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• waar blijven de kanariejongen?

te lang

waarom duurt het jou inziens te lang met de kanaries , je dient toch bij te houden wanneer eieren uitkomen en vergeet niet het zijn geen machines die je aan en uit kan zetten.

Opmerking

Hoe lang broed de pop al?
      Is de luchtvochtigheid goed in je vogelverblijf?

Opmerking

hallo

wat meer info zou welkom zijn.

hoe oud zijn de vogels? heb je naast de zebravinken ook nog andere vogels er bij?

hoe lang zitten ze al op het nest? de kanarie gaat pas bij het 4de eitje broeden. na ongeveer 7 dagen broeden kun je zien of de eitjes ook bevrucht zijn.

hoe heb je de vogels zitten, binnen/buiten, in kooien of vluchten.

groetjes van Simone
        Don't judge me. You only see what i choose to show you.

Opmerking

Ik heb geen idee...Ik hoor het van meer mensen maar ik heb 1 koppeltje in de voliere die nu 4 jongen van 4 weken hebben en van het weekend ongeveer moeten haar volgende 6 eitjes uitkomen. Geen problemen hier met het weer of wat dan ook! Ik heb misschien gewoon geluk...

Opmerking

ik heb er ook last van normaal heb ik nu de 2e ronde klaar en stop er dan mee maar heb nu met de 1e ronde 3 jongen uit 12 koppel 2e ronde 19 jongen ik denk dat het aan het weer ligt de vogels die buiten zitten res, vogels dus die zijn niet te houden zijn over rijp dus ze mogen hun gang gaan

Opmerking

Bij mij wil het ook niet lukken. (buitenvoliere met onverwarmd binnenhok).
              Eerste ronde is klaar, 24 jongen en geen enkel op stok.
              Tweede ronde is bezig en het lijkt beter te gaan

Opmerking

Working...
              X