Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geel x oranje =?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• geel x oranje =?

Ik weet wel iets van erfelijkheidsleer van vroeger van school, maar is er iemand die mijn simpel kan vertellen wat er qua kleur te verwachten is als je een gele en oranje kanarie kruist??

Oorspronkelijk geplaatst door Pippa
    Ik weet wel iets van erfelijkheidsleer van vroeger van school, maar is er iemand die mijn simpel kan vertellen wat er qua kleur te verwachten is als je een gele en oranje kanarie kruist??
    Ik ken niet zo veel van vererving enzo maar ik heb eens enkele nestjes gehad van een oranje pop met een gele man en daar zijn toen abrikooskleurige jongen uit gekomen. Ook wel gele maar eerder donker geel.
    Ik weet niet of dat altijd zo is maar bij mij is het zo gegaan.
    Groetjes, Ilse

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Pippa
      Lichtoranje,donkergeel zeg maar.
      Vr.groeten van
      Antoni

homepage:
      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
        Lichtoranje,donkergeel zeg maar.
        Ok, dus zo simpel kan het zijn...

Ik heb nl een gele pop te ruil voor een man en kreeg een reaktie van iemand met een lichtoranje man. Ik heb eigenlijk geen idee of ik dat mooi vind, en heb ook geen idee of er vraag is naar lichtoranje of donkergele kanaries... (ik kan evt jongen in de toekomst toch moeilijk allemaal zelf houden he...)

Opmerking

Is die oranje vogel eigenlijk geen rode die geen kleurstof heeft gehad?

mvg eddie

Opmerking

Is een rode kanarie eigenlijk geen oranje die kleurstof heeft gehad?...

Dree

Opmerking

Dat denk ik ook, ik heb nu ook jongen van een intensief gele man maal oranje pop, en ik wacht ook af wat dat wordt.
              Was niet mijn bedoeling, maar volgens de verkoper moest het 2 poppen zijn, tot de ene de andere bevloog.
              zingen kan dat mannetje nauwelijks maar bevliegen met resultaat blijkbaar wel.

m.v.g. Henk.
              Met vriendelijke groet:
              Henk.

Opmerking

Working...
              X