Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Heb het eens ergens gehoord dat dat beter is anders zoeken ze het lekkerste er uit en laten ze de rest liggen en omdat ik dus zonder raap geef krijgen ze af en toe onkruid zaad bij gevoerd............................Of heb ik het weer verkeerd gehoord .
Ik ben ook maar een mens doe wel eens wat verkeert maar neem graag goede tips aan van Echte kanarie mensen Heb wel wat voor mijn vogels over heb er trauwens ook veel plezier van
Maar Antoni wat geef jij ze alemaal en hoeveel van alles
Gewoon de normale kanariemengeling met raapzaad,Ben Ca.5 gram per kanarie per dag.
Zonder raapzaad is voor postuurkanaries. Maar ook die kwekers willen er toch wel wat raapzaad in.
Onkruidzaad vervangt geen raapzaad.
Dus Antoni
Ik kan dus beter Garvo - 5361 Kanarie zoet standaard aanschaffen is nog 1 euro goedkoper ook
Inplaats van Garvo - 5371 Kanarie zonder raap
Of .......Versele-Laga http://www.graankorrel.nl/shop/index...oducts_id=3513 is nog goedkoper ook .Maar ik heb altijd al garvo gehad daar komt het door.
Maar wat voor soort en merk gebruik jij dan Antoni.
En waarvoor dient dan onkruid zaad geef het al een tijdje ook van horen en zeggen of kan ik dat ook gewoon schrappen
Dus Antoni
Ik kan dus beter Garvo - 5361 Kanarie zoet standaard aanschaffen is nog 1 euro goedkoper ook
Inplaats van Garvo - 5371 Kanarie zonder raap
Of .......Versele-Laga http://www.graankorrel.nl/shop/index...oducts_id=3513 is nog goedkoper ook .Maar ik heb altijd al garvo gehad daar komt het door.
Maar wat voor soort en merk gebruik jij dan Antoni.
En waarvoor dient dan onkruid zaad geef het al een tijdje ook van horen en zeggen of kan ik dat ook gewoon schrappen
Ik weet niet wat je fokt Ben.
Normaal kan je gewoon Kanarie zoet standaard aanhouden.
Zelfs mijn mozaieken kregen dat. Raapzaad had daarop geen invloed.
Eigenlijk is dat de beste mengeling.
ik heb gisteren op advies een schouwlampje[/I] gekocht,maar het lukt me niet om te zien of de eitjes bevrucht zijn,ja of nee.
Ik had er in eerste instantie beetje schrik van om kanariepopje van nest te halen met d'r 5 eitjes,maar nee hoor,ze ging gelijk weer terug.
Wie kan mij nu vertellen of ik 't goed doe cq. hoe 't moet?
Eitjes eruit halen of is dit te riskant ?
Opmerking