Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
hallo ff vraagje mijn dochter haar kanarie
geeft soms een harde schelle piep
ik heb dit nog nooit mee gemaak
groet Theo&veronica
Is het een man of pop?? .. Als het een popje is kan het zijn dat ze broeds is en de man probeerd te roepen, lekker in het zonnetje natuurlijk dan warmt de boel een beetje op eivoertje er bij .. Kijk even naar de kont .. Als hij goed bol is en een beetje open staat is het bijna zeker een popje
inderdaad het is een popje
nu 1 maand in het bezit van mijn dochter
maar ze doet dit al sinds de aankoop
Groet Theo&veronica
Niet veel van aantrekken.
Ze doet dit waarschijnlijk elke keer als je gaat voorbij lopen of in de buurt ervan komt. Ze wil waarschijnlijk wat aandacht.
hallo ben gister met de kanarie pop bij een kweeker geweest
volgens hem is het popje een kruising kanarie x sijs
maar heeft ze er wat aan voor de kweek?
en over de schelle piep had treursijsje gelijk aandacht
Groet Theo
Zou het mogelijk zijn eens een foto van het exemplaar te tonen? Van die Kanarie X sijs? Als je ons een foto geeft kunnen wij ook een kijken of het klopt en of het een man of pop is.
Ik denk dat het een man is die bastaard.
Meestal hebben mannen een intensive vlek op de stuit.
Zet hem eens appart als het een man is gaat deze zeker zingen.
99% is denk ik wel onvruchtbaar.
Ik denk dat het een man is die bastaard.
Meestal hebben mannen een intensive vlek op de stuit.
Zet hem eens appart als het een man is gaat deze zeker zingen.
99% is denk ik wel onvruchtbaar.
Mvgr
Heb jij ooit eeb vruchtbare bastaard gezien? .. Ik nog nooit volgens mij is dit bijna onmogelijk.
Heb jij ooit eeb vruchtbare bastaard gezien? .. Ik nog nooit volgens mij is dit bijna onmogelijk.
Geloof me Vruchtbare bastaarden bestaan. Want als je nadenk zou je gaan beseffen dat bepaalde kleuren in de kanaries overgebracht zijn vanaf de sijs. Onder andere de laatste nieuwe kleur jaspis. Komt van onze europese sijzen.
Dus deze bastaarden moeten vruchtbaar geweest zijn anders kan de kleur niet in kanaries opgehelderd worden. Denk maar eens aan F1 bastaarden en andere
En toch blijf ik erbij dat deze bastaard een popje is.
Opmerking