Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Manier van voeren.
Collapse
X
-
Jeffrey,Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey siemerinkja micheal! en natuurlijk antioni en da8 ..
ik zat hier zelf ook aan te denken, Maar kunnen ze hier niet makkelijk in schijten? en smeren ze hier niet veel mee?
ik bedoel met een trechter met ronde gaten steken ze het koppie in .. dit was zelf mijn 1e van de ideeen die ik had .. maar door jullie ben ik toch aan het denken gegaan .. want waarvoor zijn die rooster er in dan? daar gaan ze toch ook gewoon op zitten?
bedankt jongens!!
Voor nog meer ideen zet ze er onder ! een beetje discuseren kan geen kwaad natuurlijk
Je hebt nu een paar goede mogellijkheden kunnen lezen.
Wat is nou eigenlijk jouw probleem? Dat kanaries hun behoefte overal laten vallen? Dat is alom bekend.
Gemakkelijk,zonder knoeien,zonder poep. Als je dat allemaal wilt
dan moet je een andere hobby kiezen, b.v. postzegels o.i.d.
Opmerking
-
Daar heb je wel een punt antoni, ik heb geen probleem maar probeer te ondervinden wat nou eigenlijk het beste is om uit te voeren en het makkelijkst en het minst smerend daar heb je tenslotte een forum voor, Die antwoorden heb ik nu gekregen en dus Ben ik tevreden..Oorspronkelijk geplaatst door Antoni HopmannJeffrey,
Je hebt nu een paar goede mogellijkheden kunnen lezen.
Wat is nou eigenlijk jouw probleem? Dat kanaries hun behoefte overal laten vallen? Dat is alom bekend.
Gemakkelijk,zonder knoeien,zonder poep. Als je dat allemaal wilt
dan moet je een andere hobby kiezen, b.v. postzegels o.i.d.
ik denk dat ik toch voor het voorbeeld van micheal en antoni ga, bedankt mensen!
Opmerking
-
Ja,die Faunaflessen zijn erg gemakkelijk.Oorspronkelijk geplaatst door connyik heb deze en ben daar tevreden van,wel iedere dag pelletjes blazen .

Helaas gaan de vogels bij dit type op de fles zitten waarbij zij hun uitwerpselen o.a. ook op het zaad laten vallen.
Het beste blijft toch elke dag voeren met gebruik van een roosterbakje.
Opmerking
-
Dat heb je goed opgepikt,Jeffrey.Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey siemerinkDit wist ik, je kunt er trouwens ook een trechter op de kop over heen doen met de draad door de tuit haha!
De dakjes zoals Aat aangeeft zijn natuurlijk gemakkelijker en
ook optisch nog eens aardig.
Uiteraard wil het oog ook wat.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking