Mededeling
Collapse
No announcement yet.
welk soort kanarie
Collapse
X
-
Een kanarie is een kanarie, dus welke kleur of soort zal niet zoveel uitmaken al zou ik het gewoon bij de kleurkanaries houden. Gloster kan ook.
Feit is wel dat je op een ruimte van 2 x 2 x 2 meter goed moet overwegen hoeveel vogels je daarin wilt zetten en bessef dat niks meer zeker is.
Dan bedoel ik; je weet niet wie de vader is. Je weet niet wie de moeder is, want de poppen kunnen goed hun eieren in andersmans nest leggen.
En je krijgt gegarandeerd te maken met wat onderlinge strijd.
Mijn advies; zet er 1 man in met 3 poppen en doe er nog enkele andere soortjes in die goed samen gaan met kanaries.
PS Geel wit mozaiek wordt gewoon : (Lipochroom) geel mozaiek genoemd.
-
Kanarie mengeling kan gegeven worden aan europese vogels. Onder andere sijzen, groenvinken, barmsijzen.
Maar dit is uiteraard niet ideaal omdat deze vogels liever een grotere keuze hebben aan kleine zaden wat je kan trg vinden in zaad mengeling voor europese vogels.
Mvg
Opmerking
-
Jij hebt altijd wel iets gehoord. Dus hou het voor jezelf.Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoensIk weet niet waarom maar heb altijd horen zeggen 3 mannen met 7 poppen
Zoals reed aanbevolen door wiggel, Drie mannen en zes poppen is ruim voldoende.
veel succes
Opmerking
-
Ik heb niet 3-6 gezegd hoor.
Ik denk persoonlijk dat 3 mannen ook 10-12 poppen de baas kunnen dus ik zou gewoon minimaal 2 poppen per man tellen en heb je wat meer poppen wie let je, hou alleen de ruimte in de gaten.
Opmerking
-
Sorry wiggel, had me vergistOorspronkelijk geplaatst door WiggelIk heb niet 3-6 gezegd hoor.
Ik denk persoonlijk dat 3 mannen ook 10-12 poppen de baas kunnen dus ik zou gewoon minimaal 2 poppen per man tellen en heb je wat meer poppen wie let je, hou alleen de ruimte in de gaten.
Het reeds voorgesteld idee van de topic starter zelf vind ik zeker en vast goed genoeg
Opmerking
-
Even tussendoor; wat een leuke woorden weer, paar en onpaar. In NL wordt meestal even en oneven gebruikt, weer wat geleerd.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
Advertentie
Collapse
is volgens mij niet haalbaar in een voliere.
Opmerking