Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wel of geen kanarie erbij?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Wel of geen kanarie erbij?

Ik heb deze kanarie alleen zitten in een kooi en hij mag bijna heel de dag losvliegen maar ik vroeg me toch af is hij niet eenzaam?
    Hij zit ook constant bij mijn zebravinken op de kooi en nu die nog aan het broeden zijn en net een 1 jonge hebben worden die zebravinken ook wel eens gek van hem.

IMG_7256.1.jpg
    IMG_7251.1.jpg

Hij gaat over een tijdje sowieso naar een grotere kooi maar kan ik dan beter 1 vrouwtje of meerdere vrouwtjes erbij zetten?
    En als ik er 1 vrouwtje bij zou zetten dan kan ik ze toch wel allebei soms los laten vliegen?
    Blijft hij dan nog wel zingen?

Groetjes Suzanne

is een Chinees

Hu Lang zit de kanarie al alleen? Na verloop van tijd doe je de vogel geen plezier om er nog een partner bij te plaatsen. Lekker in z'n eigen kooi, geen ruzie te maken met niks en niemand is voor de kanarie geen probleem. Hij ziet er trouwens glad en strak uit! Prima in conditie dus. Niks veranderen zou ik zeggen.

Groet,

Rob.

Opmerking

De vogel is van juni 2011 en ik geef hem sinds kort voer van Vitakraft want hij heeft een hele tijd (ongeveer een maand of 3 a 4) niet gezongen en wilde proberen of dat met die voer beter zou gaan.

Opmerking

oke

Als je hem in een grote kooi plaatst kan een popje er natuurlijk wel bij. Maar dat levert vervolgens weer problemen op van nestbakje kopen, nestmateriaal geven, jongen groot krijgen enzvoort. Het is maar wat je wil. Als je eigenlijk tevreden bent met zijn gezang dan zou ik het lekker zo laten.

Groet,

Rob.

Opmerking

Suzanne, zie ook dit eerdere topic -> http://www.vogelcafe.nl/showthread.p...ht=vogel+erbij
          Groetjes Karin

Opmerking

Ik geef mijn kanarie geen voer van Vitakraft maar van Beaphar, was even in de war met die 2 soorten voer.

Opmerking

Als je vogel niet meer zingt is deze vaak te vet.
              Heel schraal voeren en zo min mogelijk eivoer geven.
              Een kanarie vereenzaamd niet heel snel.

Mvgr

Opmerking

Working...
              X