Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oranje kanaries?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oranje kanaries?

Hallo allemaal!
    Ik heb een vraagje. Ik heb twee kanaries, een rood mannetje en een geel vrouwtje. Nu vroeg ik mij af of er de mogelijkheid bestaat, dat als mijn gele kanarie eitjes legt, er oranje kanaries kunnen uitkomen.

Alvast bedankt! Het zou me namelijk heel leuk lijken!

Groetjes!
    Een kanariefan

welkom

Hartelijk welkom in ons vogelpraathuis.

Je zou kunnen stellen dat je uit een dergelijke koppeling min of meer oranje nakomelingen mag verwachten. Veel, weinig of niet opkleuren zal wel bepalend zijn voor hoe "oranje" eventuele kanariekindertjes zullen worden.

Groet,

Rob.

Opmerking

Dankjewel! Leuk zeg, ik ben benieuwd!

Opmerking

Oranje Kanarie

Ik had ook ffkes een vraag over de oranje kanarie.Ik heb der vorige week ook 1 gekocht.Maar nu vroeg ik me af? Moet ik hem kleurstof ofzo geven om hem oranje te houden? Of word hij nu langzaam aan geel?

Opmerking

ik weet niet hoe u de oranje kanarie gehuisvest hebt maar ik heb ook 1 oranje kanarie in een volliere met nog meer kanaries en zebravinken en jpm en de oranje kanarie word langzaam iets witte bij de staartpennen. dit kun je verhelpen door speciaal voer te geven maar dan bestaad de kans dat de rest van je kanaries ook beetje oranje worden.

vrg marthijn

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door zebravinkje
            ik weet niet hoe u de oranje kanarie gehuisvest hebt maar ik heb ook 1 oranje kanarie in een volliere met nog meer kanaries en zebravinken en jpm en de oranje kanarie word langzaam iets witte bij de staartpennen. dit kun je verhelpen door speciaal voer te geven maar dan bestaad de kans dat de rest van je kanaries ook beetje oranje worden.

vrg marthijn
            Nou mijne zit dan wel alleen in een kooi in de huiskamer gewoon (":

Opmerking

oke
              dan zou je hem dus speciaal spul kunnen geven waardoor die mooi rood blijft

vrg marthijn

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door zebravinkje
                oke
                dan zou je hem dus speciaal spul kunnen geven waardoor die mooi rood blijft

vrg marthijn

Oke,maar word een oranje kanarie dan wel rood? Want ik heb ergens gelezen dat een oranje of gele kanarie nooit echt rood worden.
                Alleen bij eigen kweek.
                En wat voor spul is het precies wat ik dan zou geven moeten? En is het nie schadelijk?

Opmerking

Working...
                X