Mededeling

Collapse
No announcement yet.

op zoek naar mutatie zwartgrijs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• op zoek naar mutatie zwartgrijs

Beste mensen,

Wie kan mij helpen aan een kwalitatief goed koppel in de mutatie zwartgrijs? Ik had reeds een koppeltje besteld bij Ben Snijder (indien hij dit leest mag hij mij altijd nog mailen), echter de vogels zaten op eieren en trok ze terug uit de verkoop. Kennelijk is er een goeie kweker als het gaat om deze mutatie t.w. Fred Panjer. Heeft iemand zijn email / tel.nr.? Ik wacht met spanning af!

Hallo Ellen ik denk dat je het beste via de jmc club kunt vragen naar de gegevens van F.Panjer daar is hij dacht ik voorzitter van, in ieder geval lid.
    Ik heb wel zijn adres van hem als het nog goed is uit 2003.
    Hulstelaar 12 5467 BA Veghel
    Mvg,
    Kingfisher
    Oorspronkelijk geplaatst door Ellen
    Beste mensen,

Wie kan mij helpen aan een kwalitatief goed koppel in de mutatie zwartgrijs? Ik had reeds een koppeltje besteld bij Ben Snijder (indien hij dit leest mag hij mij altijd nog mailen), echter de vogels zaten op eieren en trok ze terug uit de verkoop. Kennelijk is er een goeie kweker als het gaat om deze mutatie t.w. Fred Panjer. Heeft iemand zijn email / tel.nr.? Ik wacht met spanning af!
    Mvg,
    Kingfisher.

Opmerking

zwartgrijs

Oorspronkelijk geplaatst door Ellen
      Beste mensen,

hoi je kan kijken op de site van de j.m.c. en overige lonchura,s
      groeten chris

Opmerking

Working...
      X