Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
ik heb pas 3 hennen en 1 haan japanse kwartels gekocht dacht ik
maar ik denk dat het 4 hennen zijn omdat alle eieren onbevrucht zijn.
hier een foto wat de man had moeten zijn
mijn vraag is dus is dit een man?
Als ik het zo zie zou ik wel op een haantje gokken. Ik weet niet wat je met de eitjes doet, maar als je ze in een broedmachine legt en ze blijken onbevrucht denk ik toch dat het een hen is.
Je kan het verder ook horen aan de roep en of deze kwartels de hennetjes treedt.
ik heb pas 3 hennen en 1 haan japanse kwartels gekocht dacht ik
maar ik denk dat het 4 hennen zijn omdat alle eieren onbevrucht zijn.
hier een foto wat de man had moeten zijn
mijn vraag is dus is dit een man?
denke dat, zeer jonge ,en vroege, kweek van 2009 is. van de haan, moet de bef wat zwart kleuren. is onder de bek. vrees da je met 4 madams zit. maar een kwartel ei is zeer lekker, in een tasse verse soepe.?
ook een tip..
ik had 3 hennen en 1 haan ik zag ook nooit een verschil bleek dat ik 3 hennen had.. toen ging ik bij een kweker langs toen zag en hoorde ik het verschil pas goed..
bij een haan hoor je duidelijk een kraai. en als je bij hun onderaan hun staart drukt bij de claora dan komt er bij een man een witte substantie uit..
en je ziet in de kooi mischien wel kloddertjes wit spul liggen hetzelfde als dat je op de cloara drukt dan weet je dat je een man hebt.. en je ziet de man de dames wel proberen te betreden..
een haan hoor je wel.. maar mischien is hij inderdaad nog erg jong.. dan zal hij het bovenstaande nog niet doen/...
test maar eens..
groetjess
diana
1-1prachtrosella 2-2grasparkieten 1-1roodruggen 2-2valkparkieten 1-2kwartels
Kijk eens een keer op mijn site www.mijnvogels.webklik.nl
Ik heb sinds kort zes japanse kwartels gekocht .....maar al paar dagen heb ik geen eiren gevonden....hoe kom ik er achter of ik heb alleen haanen gekocht of wat moet ik doen om een ei te krijgen ....
Ik heb sinds kort zes japanse kwartels gekocht .....maar al paar dagen heb ik geen eiren gevonden....hoe kom ik er achter of ik heb alleen haanen gekocht of wat moet ik doen om een ei te krijgen ....
Als je ze lang maar lang genoeg op de juiste plek kieteld komen er vanzelf eieren. (Zeer waarschijnlijk niet bij de haantjes, zo weet je ook wat het geslacht is)
Opmerking