Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onrustige japanse kwartel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Onrustige japanse kwartel

test dsfafsd

Nick, hoe groot is het hok ? Zijn het allemaal hennen ? Zijn er schuilmogelijkheden ? Dit kan van alles zijn, planten, boomstronken, vierkante bloempotten op de zij gelegd, kisten of zelfs een kartonnen doos. Schuilmogelijkheden zijn voor kwartels erg belangrijk.
    Misschien dat die twee daarom onrustig waren. Volgens mij kun je kwartels het beste paarsgewijs houden.
    Succes ermee.
    Groet Angela

Opmerking

Onrustige japanse kwartel

Oorspronkelijk geplaatst door Lucoserama
      heey allemaal,

ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

ik zal eerst de situatie uitleggen:

ik had drie kwartels, deze zijn na een half jaar bij 3 kippen (serama's) ingekomen. Dat ging goed.
      Op een morgen lag er een kwartel dood in het binnenhok. En kort daarna moesten de serama's weer weg, want deze had ik te leen. De 2 overgebleven kwartels werden onrustig. Dus ik dacht, ze missen gezelschap. Daarom heb ik 3 nieuwe kwartels er bij gekocht. Maar na ongeveer 3 week (zo lang zitten ze nu bij elkaar), gaat het nog niet echt goed. De ene kwartel die ik nog had vertoont gedrag alsof ze ziek is, zit ingedoken in een hoek. En de andere kwartel die ik al had, pikt de drie nieuwe. En de drie nieuwe kunnen daardoor niet tot rust komen. Ze vliegen de hele tijd tegen het gaas aan.

Heeft iemand hier alstublieft een verklaring, en eventueel oplossing voor?

Heel veel groetjes,
      Nick de kwartelliefhebber

Hey Nick,

Vertel eens wat meer , wat zijn het: de eerste 3, welke ging dood, wat heb je er later bij gezet? Hanen of hennen?

groet, Klaas

Opmerking

Working...
      X