Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chinees dwergkwartel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Chinees dwergkwartel

    Na een veel te koude start en talloze vruchteloze pogingen zijn er na de afgelopen warme dagen eindelijk twee hennetjes gaan zitten.
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    fingers crossed!

    Opmerking


    • #3
      Fingers crossed! Zou erg mooi zijn als ze het volhouden en een nestje jongen op de wereld zetten
      webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie

      Opmerking


      • #4
        Meestal komen er wel een paar nestjes groot per jaar, maar dit jaar komt het laat op gang.

        Dit is overigens dezelfde hen, de andere zit zover onder de begroeiing dat ik er niet fatsoenlijk bij kan komen.

        Opmerking


        • #5
          hopen dat ze blijven zitten succes met wachten
          groeten gijs

          Opmerking


          • #6
            heb ook een chinese dwergkwartel legt nu eitjes op 1 plek weet dat zowel de hen als de haan natuur broed is dus wordt afwachten ,ben alleen bang dat ze te jong zijn nog geen 9 maanden oude

            Opmerking


            • #7
              so far, so good.

              als ze de eitjes al gelegd heeft, is er toch geen probleem ?

              9 maanden oud zou wel moeten kunnen.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

              Opmerking


              • #8
                9 maanden oud zou inderdaad wel moeten kunnen, maar de vraag is of de kwartel wel blijft broeden
                groeten gijs

                Opmerking


                • #9
                  Leuk! Maar heb al in 2 jaar 3x succes gehad maar dit jaar in begin aardig wat eitjes maar gaan telkens kapot. Af en toe 1 a 2 dagen op gebroed maar nu leggen ze helemaal geen nieuwe eitjes meer. Dus ik zie het somber in hopelijk beter voor jou. Maar weet iemand hoe het misschien komt?

                  Opmerking


                  • #10

                    Opmerking


                    • #11
                      webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie

                      Opmerking


                      • #12
                        Zul je net zien dat er vandaag 2 eitjes liggen 1 van beide hennetjes en ik geef ze ook allerlei insectjes en mn vogels morsen genoeg en ze krijgen witlof vinden ze heerlijk.

                        Opmerking


                        • #13
                          hen zit op 6 eieren gaat er af en toe van af maar heb geen idee hoelang de broedtijd is

                          duimen maar

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door hilgers38 Bekijk Bericht
                            hen zit op 6 eieren gaat er af en toe van af maar heb geen idee hoelang de broedtijd is

                            duimen maar
                            De broedtijd van de japanse kwartel is (afhankelijk van de condities) 16 tot 18 dagen
                            webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie

                            Opmerking


                            • #15
                              YES!!! mijn een van mijn hennen zit eindelijk te broeden op 5 eitjes al 2a3 dagen dus ik hoop voor het beste.

                              En hilgers38 de broedtijd van een chinese dwergkwartel is meestal 16a17 dagen kan ook zoals aadje zijn 16-18 dagen maar in de goede condities 16 dagen.

                              Opmerking

                              Working...
                              X