Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eieren kwartels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• eieren kwartels

Hallo

Een kwartel legt die iedere dag een ei of om de andere dag 1 ei

Normaal dagelijks
    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoens
      Normaal dagelijks
      Dan heb jij heel apparte kwartels.

Opmerking

Meestal ligt er dagelijks in elk nestje een eitje bij, soms slagen ze wel eens een dagje over maar meestal niet.
        zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

Opmerking

bij mij leggen ook alle kwartels elke dag een ei
          en zowel mijn japanse als chinese

Opmerking

Mijn koppel kwartels leggen heel veel eieren, maar komen nooit uit. vouwtje heeft een keer een 10 tal dagen gebroed op zo'n 30!!!! eieren, dan hadden we ze er allemaal uitgehaald en na een tijdje zaten er terug heel veel eierenin. Dan heeft een vriendin een vol tupperwareke meegenomen naar huis.

In afwachting van een voliere zitten ze in een klein bakje, maar ook daar liggen er intussen al een 5 tal. op een kleine week

Wat moet ik hiermee? gata dit vrouwtje ooit eitjes laten uitkomen? of is dit een verloren zaak? Ik heb ergens gelezen dat deze vogelsoort generaties lang ihun eieren in een broedmachine gelegd zijn en ze hun natuurlijk broedgedrag verloren zijn?

Klopt dit?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door stefkee
              Mijn koppel kwartels leggen heel veel eieren, maar komen nooit uit. vouwtje heeft een keer een 10 tal dagen gebroed op zo'n 30!!!! eieren, dan hadden we ze er allemaal uitgehaald en na een tijdje zaten er terug heel veel eierenin. Dan heeft een vriendin een vol tupperwareke meegenomen naar huis.

In afwachting van een voliere zitten ze in een klein bakje, maar ook daar liggen er intussen al een 5 tal. op een kleine week

Wat moet ik hiermee? gata dit vrouwtje ooit eitjes laten uitkomen? of is dit een verloren zaak? Ik heb ergens gelezen dat deze vogelsoort generaties lang ihun eieren in een broedmachine gelegd zijn en ze hun natuurlijk broedgedrag verloren zijn?

Klopt dit?
              Ik heb dit ook gelezen en gehoord. Zit met hetzelfde probleem, eieren genoeg, maar ze gaat niet broeden.
              Als iemand tips heeft om het hennetje aan te zetten tot broeden, altijd welkom
              Grts, Ilse

Opmerking

Working...
              X