Mededeling

Collapse
No announcement yet.

europese kwartel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Er wordt veel gesproken over mutaties Japanse en Europese.

Ikzelf kweek redelijk veel Europese en qua formaat, kleur en gedrag zijn dit wel degelijk echte Europese kwartels.
    Mogelijk zijn ze ooit wel eens gekruist met Japanse en zijn de huidige in gevangenschap gekweekte allemaal afstammelingen van deze "kruisingen", dat zou evt. kunnen. Maar ik betwijfel dit. Mijn dieren zien er ECHTE Europse uit.
    Op site http://www.dfkp.nl lees ik net dat er geen mutaties zouden zijn.
    Ik heb zelf Isabel-jongen gekweekt dit jaar (wel enkel hennen) en heb deze ooit ook al op tentoonstelling gezien.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door DimitriD
      Er wordt veel gesproken over mutaties Japanse en Europese.

Ikzelf kweek redelijk veel Europese en qua formaat, kleur en gedrag zijn dit wel degelijk echte Europese kwartels.
      Mogelijk zijn ze ooit wel eens gekruist met Japanse en zijn de huidige in gevangenschap gekweekte allemaal afstammelingen van deze "kruisingen", dat zou evt. kunnen. Maar ik betwijfel dit. Mijn dieren zien er ECHTE Europse uit.
      Op site http://www.dfkp.nl lees ik net dat er geen mutaties zouden zijn.
      Ik heb zelf Isabel-jongen gekweekt dit jaar (wel enkel hennen) en heb deze ooit ook al op tentoonstelling gezien.
      wat een een gekakel over wel of niet een jap. kwartel een jap.kwartel is zo,n 4 tot 5 groter en veel meer door gefokt en zelden zuiver van kleur dan een europese kwartel, er zijn honderden naslag werken waar dit in staat en van een foto af iets bepalen gaat bij er bij altijd moeilijk in tenzij het erg duidelijke foto's zijn.

Opmerking

Kiemzaad!!

Wie wil en kan mij vertellen of kwartels ook kiemzaad eten en is dat wel goed voor ze. Wie o wie heeft die ervaring!! vr gr Henk

Opmerking

Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

Working...
          X