Mededeling

Collapse
No announcement yet.

homo kan dat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• homo kan dat?

hallo
    ik heb voor een paar weken geleden 2 vogels gekocht ...een blauwe (heineken)en een gele met rooie ogen (amstel)
    daar wij eigenlijk het wel heel gezellig vonden hebben we er nog twee bij gekocht ...lichtblauwe (dommels)...en een hemelsblauwe ..beetje wolkenachtig (quinnes)
    nou dachten wij dat heineken en dommels 2 mannen waren en zijn er zeker van dat amstel en quinnes twee vrouwtjes zijn
    maar nu komt het ......heineken en dommels zijn verlieft???
    de twee mannen zitten altijd heel dicht tegen elkaar en knuffelen elkaar ...en doen het echte werk ook nog eens ???
    is dat normaal ??...heineken fluit ook heel hoog ...echt heel raar allemaal
    hoop dat iemand het mij uit kan leggen
    btw het zijn allemaal grasparkieten
    groetjes

Hallo,

Met Bavaria heb je die problemen niet....

Proost, Serinus, (uit Brabant).
    The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

ja daar heb ik niks aan ...

Opmerking

Verliefd

Wat is de kleur van de neusdoppen van Heineken en Dommels? (Enne wordt je betaald per keer dat die namen genoemd worden?)
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Ach hou op zeg! Hij fluit heel hoog. Ik vind je post maar een beetje discriminerend. Zo van het fluit hoog dus het zal wel homo zijn.

Neem inderdaad gewoon nog een biertje ofzo

Opmerking

de neusdoppen zijn allebij blauw ...van dommels en heineken ...en nee ..ik word er niet voor betaald ...vond deze namen wel grappig ...de rest vind ik allemaal vanzelfsprekend

Ach hou op zeg! Hij fluit heel hoog. Ik vind je post maar een beetje discriminerend. Zo van het fluit hoog dus het zal wel homo zijn.

Neem inderdaad gewoon nog een biertje ofzo

waar slaat dat op ???
            ik heb gewoon een vraag ...en verwacht niet van die domme antwoorden...als je je aangesproken voelt ..sorry dan was niet zo bedoelt

Opmerking

Zijn het echt felblauwe neusdoppen?

Jonge poppen hebben namelijk nog geen bruine neusdoppen. Deze zijn namelijk blauw met wit. Dit blauw is wel minder fel als dat van een man.

Verder kunnen man grasparkieten het meestal heel goed met elkaar vinden en laten ook baltsgedrag (Het felle zingen met verkleinde pupillen) naar elkaar zien om te oefenen. Maar zodra 1 of meerdere vrouwtjes broedrijp worden is dat afgelopen.

Ik heb in al die jaren dat ik graparkieten hou, maar 1 X mee gemaakt dat een mannetje echt niets wilde weten van de vrouwtjes. Deze liet alleen baltsgedrag zien naar mannetjes. Maar "het echte werk" heb ik ze nog nooit zien doen.
              Meer weten over de kleurslag Texas clearbody:

http://clearbody-grasparkieten.webnode.nl/

Opmerking

ik weet het echt niet ...alleen zie ik dat ze blauw zijn ....maar de ene is ook nog jong ...dus zou het misschien toch een vrouw kunnen zijn?
                ik zal proberen een foto van ze te maken en hier plaatsen ...misschien is het dan wat duidelijker
                deze twee doen "het echte werk" zeker wel ...al en paar keer gezien

Opmerking

foto 1 is heineken
                  foto 2 is dommels
                  hoop dat jullie het kunnen zien

we gaan er vanuit dat heineken een man is ...omdat hij bij een kweeker vandaan komt en die ons gezegt heeft dat het een man was
                  Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

Volgens mij heeft die rechter vogel een doorgegroeide snavel. Ook kan je helemaal niks zeggen over het geslacht als je er niet heel veel vanaf weet. Jonge poppen kunnen rustig blauwe doppen hebben.

Je zegt verder dat ze paren. Dat geloof ik dus niet want die vogel heeft zelfs nog voorhoofdstrepen en is domweg nog een baby. Tenminste, ik neem aan dat je "het echte werk" een paring vindt?

Opmerking

zo even om te laten zien dat ik niet gek ben
                      van het geslacht weet ik ook niet ...de kweeker heeft mij verteld dat het een man was ...dus ikzelf niet....en ik kom niet met vragen die ik zelf al weet
                      ik kom hier omdat ik er nog maar net mee ben begonnen en het antwoord niet op het net kan vinden ...
                      ik neem aan dat een kweeker er toch wel verstand van heeft ????
                      hoop dat je het met deze foto wel gelooft ...
                      Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door lutino
                        zo even om te laten zien dat ik niet gek ben
                        van het geslacht weet ik ook niet ...de kweeker heeft mij verteld dat het een man was ...dus ikzelf niet....en ik kom niet met vragen die ik zelf al weet
                        ik kom hier omdat ik er nog maar net mee ben begonnen en het antwoord niet op het net kan vinden ...
                        ik neem aan dat een kweeker er toch wel verstand van heeft ????
                        hoop dat je het met deze foto wel gelooft ...
                        Dit heb ik dus nog nooit gezien met zo'n jonge vogel maar je hebt gelijk.

Opmerking

hahahaha

die vogels nemen iedereen in de maling leuk deze topic
                          groeten Ton
                          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Ton
                            die vogels nemen iedereen in de maling leuk deze topic
                            hehe ja jij vind het leuk maar ik zit ermee

niemand weet wat het kan zijn???? ...is het misschien beter om ze maar uit elkaar te halen ???

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door lutino
                              hehe ja jij vind het leuk maar ik zit ermee

niemand weet wat het kan zijn???? ...is het misschien beter om ze maar uit elkaar te halen ???
                              Waarom? Wil je kweken? Dan moet je sowieso geen twee koppels in een huiskamerkooi zetten.

Opmerking

Working...
                              X