Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is dit, weet iemand het?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Wat is dit, weet iemand het?

Mogelijk vleugel uit de kom, dit kan alleen een ervaren vogelarts goed zetten, dit doet net als bij mensen erg veel pijn.
    Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door populier Bekijk Bericht
      Mogelijk vleugel uit de kom, dit kan alleen een ervaren vogelarts goed zetten, dit doet net als bij mensen erg veel pijn.
      Oke, maar doet het nu voor de vogel ook al veel pijn, want als ik er aan zit, geeft ze der eigenlijk niks om. Ook trekt ze hem redelijk goed terug, de vleugel. Ze strekt hem ook gewoon, maar bij het vliegen gaat het helemaal mis ze vliegt en dan valt ze eigenlijk op de grond.
      Kan het ook mogelijk zijn dat de vleugel dan verkeerd is aangegroeid want het is al even geleden.

Groeten
      Last edited by ggrasparkiett; 08-11-2014, 11:37.

Opmerking

Een vriend van mij heeft ook geregeld zijn arm uit de kom, en geloof me dat is heel pijnlijk.

Helaas kunnen vogels nog niet praten en vertellen wat er aan de hand is en of ze pijn lijden.

Het beste is toch naar een dieren/vogelarts te gaan met dat soort dingen, hier van achter onze computers kunnen wij als leken natuurlijk erg weinig voor je doen als we de vogel niet zien en weten wat er daadwerkelijk gebeurd is.
        Groeten Michael

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door populier Bekijk Bericht
          Een vriend van mij heeft ook geregeld zijn arm uit de kom, en geloof me dat is heel pijnlijk.

Helaas kunnen vogels nog niet praten en vertellen wat er aan de hand is en of ze pijn lijden.

Het beste is toch naar een dieren/vogelarts te gaan met dat soort dingen, hier van achter onze computers kunnen wij als leken natuurlijk erg weinig voor je doen als we de vogel niet zien en weten wat er daadwerkelijk gebeurd is.
          Oke, erg bedankt voor je antwoord!
          Ook had ik ergens gelezen dat vogels van de ene op de andere dag ooit niet meer kunnen vliegen, maar zou dat hier ook het geval kunnen zijn.
          Van de andere kant denk ik van niet omdat ze haar vleugel wel anders houdt.

Bedankt voor reacties!

groeten

Opmerking

hoe plaats je op deze nieuwe site een foto?
            Dan kan ik een foto van haar plaatsen

Opmerking

Ik heb helaas alleen een foto van de ene kant maar dan zie je de vleugel ook die er boven uitsteekt.
              Maar ik zal hem plaatsen als ik weet hoe het moet.

Alvast bedankt

groeten
              Last edited by ggrasparkiett; 08-11-2014, 13:02.

Opmerking

Hier kan je lezen hoe dat moet: http://www.vogelcafe.nl/showthread.p...r-op-het-forum
                Groeten Michael

Opmerking

Click image for larger version

Name:	foto 1.jpg
Views:	1
Size:	55,8 KB
ID:	432694 dit is een foto, je ziet de vleugel dat die iets omhoog zit, ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen

groeten

Opmerking

Beste mensen,

Kunnen jullie hier iets mee, kunnen jullie zo zien of het uit de kom is.

Groeten

Opmerking

Of de vleugel uit de kom is, daar durf ik geen uitspraak over te doen. Maar als hij uit de kom is zal ze in je hand weinig last hebben als je hem uitvouwt. Als ze probeert te vliegen zet ze er kracht op en dan zal ze wel ontzettend veel pijn hebben. Advies : raadpleeg een dierenarts.

groetjes fons
                      Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
                      uit het restant de rest van het land.

Opmerking

Fons,

Bedankt voor je reactie.
                        Populier ook bedankt voor je reacties.
                        Gaan er zeker iets mee doen!

groeten

Opmerking

Je kunt hier niets mee ,heb er zelf ook een zitten denk dat deze gebroken is geweest of misschien uit de kom.bij mijzelf de vogel is goed te pas en kweek er ook wel gewoon mee .vliegen kan deze niet maar zij komt door het hele hok heen. gr Alex

Opmerking

Working...
                          X