Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sijs bastaard maar met wat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• sijs bastaard maar met wat

hallo

ik heb bij iemand zijn laaste vogelspullen opgehaald en kreeg deze bastaard sijsjes erbij . maar nu wil graag weten met wat ze gekruisd zijn.

met een kanarie ?

nieuwe website

Dat zijn hele mooie vogeltjes Dave. Ik zeg inderdaad kruisingen met kanarie. Vooral bij de eerste vogel zie je erg veel kanarie terug. Het is een koppel zo te zien. Man boven pop onderste foto.

Opmerking

koppel daar heb ik toch niks aan omdat het bastaarden zijn. en zijn toch niet vruchtbaar?

ze zitten hier niet om te kweken maar omdat we ze wel mooi vinden. ze zitten bij mijn barmsijzen en mexicaanse roodmussen koppel. en mogen hier blijven tot hun laaste dag .
      nieuwe website

Opmerking

het zou een kruising kunnen zijn met een mozaiek kanarie.
        www.fretteren.eu

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door dave1
          koppel daar heb ik toch niks aan omdat het bastaarden zijn. en zijn toch niet vruchtbaar?

ze zitten hier niet om te kweken maar omdat we ze wel mooi vinden. ze zitten bij mijn barmsijzen en mexicaanse roodmussen koppel. en mogen hier blijven tot hun laaste dag .
          Nee, vruchtbaar zijn ze niet, maar ze zullen zich wel zo gedragen. Dus het zouden bv pleegouders kunnen worden als je barmsijzen een keer hun nest in de steek laten. Daar worden deze vogels veel voor gebruikt. Ik vraag me alleen wel af of ze elkaar blijven verdragen in de broedtijd. Want ze kunnen dan wel onvruchtbaar zijn, dat betekent niet dat ze niet broeds en agressief worden helaas. Kijk het maar even aan.

Opmerking

oke ze komen ook uit een gemengde voliere met barmsijzen en roodmussen.

maar we kijken het wel even aan hoe het gaat lopen.

de roodmussen hebben het nest klaar en de barmsijzen moeten nog beginnen.
            nieuwe website

Opmerking

Working...
            X