Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prijzen verschillende koppels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Prijzen verschillende koppels

Mijn vader is een groot vogelliefhebber. Daarom hebben wij ook een prachtige grote voilere in de tuin staan vol mooie vogels.
    Nu is mijn vader vogende week vrijdag jarig en wilde hem daarom een mooi koppel cadeau doen. Ik heb zelf niet zo heel veel verstand van vogels.
    Ik heb een aantal koppels gezien, alleen heb geen idee hoeveel ze moeten kosten. Omdat ik niet graag afgezet wil worden kwam ik hier wat informatie verschaffen.
    Zou iemand mij een prijsindicatie van de volgende koppels kunnen geven;
    -koppel tijgervinkjes
    -koppel geelgorzen
    -koppel st helenafazantjes
    -koppel gouden palmwevers
    En kunnen deze vogels met dit weer ook buiten zitten?

Bij voorbaat dank!

Tijgervinkjes 75. Geelgors 90. Sint-Helena 40. De laatste soort weet ik niet. Dit zijn ongeveer prijzen. Het kan bij een particulier mee of tegenvallen. Tijgervinken en helena's zijn (weer) makkelijk te krijgen. Geelgors zal niet meevallen.

Vr. gr.

Wim

Opmerking

Super!
      Hier ben ik al erg mee geholpen.

Opmerking

Ook wel erg belangrijk is wat voor vogels er al in zitten. Niet alles kan zomaar bij elkaar.

Die wevers.... 600 pp denk ik, als je ze kan vinden.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

Op het moment zit er 1 geelgors in, 4 lijsters, een steltkluut, 2 kwartels, 2 barmsijsjes, en een gewoon sijsje. De rest zit allemaal binnen.

Opmerking

Misschien is het leuker om de geelgors en het sijsje weer een partner te geven en zo de koppels compleet te maken dan er weer anders iets bij te.
            Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Working...
            X