Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oude putterpop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Oude putterpop

hallo,

Ik heb een oude putterpop 6 jaar en die is heel mager geworden heeft een jong die ze niet meer voert
    Gaat ook niet meer op het nest zitten
    Dit jaar twee nestjes onbevrucht laatste nestje 4 eitjes een bevrucht en die voert ze nu dus niet meer
    Het is een koppeltje in een broedkooi 150x50x60
    Voorgaande jaren altijd goed mee gekweekt, zou dit het einde zijn van een putterleven door ouderdom?
    Gr adje

ik denk dat je gelijk hebt adje de meeste vogels blijfen niet eens zo lang

bij iemand om er mee te kweken de meeste zitten al bij een handellaar

denk ik toch gr b

Opmerking

Denk het wel, ik heb een oude putterman van 8 jaar zitten, bevrucht nog wel bovenwonder, maar is ook wat krakkemikkig.

Hij doet ook niet veel meer, denk dat het ook zijn laatste jaar is.

Zijn vorige pop is ook 6 jaar geworden en lag plots dood op de grond, heb nu er al 3 jaar een jongere pop bijzitten.

Lekker je pop een mooie oude dag geven in de buitenvoliere en op zoek naar een jongere pop.
      Last edited by populier; 22-07-2015, 15:40.
      Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

ik denk dat zodra ze in de rui schiet het afgelopen is, jammer maar zo gaat het met levende wezens, er is een tijd van komen en een tijd van gaan.

Opmerking

24 jaar in leven gebleven. De laatste jaren was hij gepaard met een kanariepop. Ik heb hier zeker 18 jongen mee gekweekt. Prachtzangers en mooi van kleur. Zelfs het laatste jaar voordat de putter stierf kweekte ik nog een nestje met 4 jongen, welke alle door de putter mee werden grootgebracht."[/FONT]

Opmerking

Working...
          X