Mededeling
Collapse
No announcement yet.
koppeltje europese sijsjes?
Collapse
X
-
Europese sijzen zijn het niet,lijken me bastaarden.
Maar maak eens wat foto's als ze gewoon op stok zitten,voor mij is dit zo niet te beoordelen wat het dan wel is.
De houding van een vogel zegt ook veel en ook de snavel geeft mij het idee dat dit geen zuivere vogels zijn.
Maar nogmaals gewone foto's zeggen veel meer.Mvg,
Kingfisher.
Opmerking
-
Ze hebben echt van die zwartkopsijs pop oogjes, maar die kleuren kloppen dan weer niet.Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
Vergeet niet te kijken op mijn site!
http://birdbreeder.simpsite.nl/
Opmerking
-
Idd de snavel is een tussenvorm tussen kanarie en sijs. Ik vrees dat je twee waardeloze bastaardpopjes hebt. Waardeloos in die mate dat je er niet kan mee kweken.Eieren leggen doen ze wel en broeden ook. Het zijn wel zeer goede pleegmoeders voor het opkweken van andere jongen... maar daarmee is alles gezegd. Die verkoper zou ik wel eens ferm onder handen nemen. Zo'n popje is hoogstens 1€ waard. Mannetjes wel meer, want dat zijn goede zangers, maar ook onvruchtbaar.parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017
Opmerking
-
Nog wat foto's
Degene waar ik ze van kocht zei dat het waarschijnlijk elzensijsjes waren en dat het een koppeltje was. Hier nog wat foto's van de foto's gewoon op stok in de voliere:
De middelste 2:
Mvg,
Gerard
ps. ik snap niet helemaal waarom de foto's op zijn kant komen, op mijn computer stonden ze wel goed en ik kan ze helaas niet draaien in dit programma of zie ik iets over het hoofd?
Opmerking
-
Bij een bastaard zit een cultuurring van 2,9 met breuklijn. Bij het koppeltje heb ik de beuklijn niet kunnen vinden en er staat ook geen maat op
Al met al had ik wat beter op moeten letten en misschien wat meer uit moeten geven voor een koppeltje echte sijsjes... Weer wat geleerd!
Helaas zijn de foto's wat donker.. Ik heb ze al wat lichter gemaakt, maar ik denk dat ik ze pas weer kan plaatsen als er iemand anders reageert..
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking