Mededeling

Collapse
No announcement yet.

putters

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• putters

hallo kwekers
    door sterfte van 3putter mannen en het niet vinden van ander .
    zou ik willen proberen kweken met twee popen per man.
    ik denk ze per koppel te laten starten en als de eerste pop gaat broeden de man bij de tweede te plaatsen
    wat denken jullie ??? wie heeft er ervaring mee???
    gr E

hallo
    buitenvluchten 1m b 2m d 2.3h
    me tussen wanden zijn mobiel ,wil zegen dat ik kan zorgen dat pop 1 de man nog kan zien als hij bij pop 2 zit.
    maar dan zien de poppen elkaar ook.
    gr E

Opmerking

Ik zou dit niet doen de band die man en pop hebben is dan verbroken ik kweek wel met 2 poppen en 1 man die nu al samen zetten om gevechten te voorkomen en ze hun nest al kunnen kiezen

Opmerking

Opmerking

klinkt goed. die losse man, kan die de andere mannen zien, die in de draadkooien zitten ?

hangt hij dan niet steeds aan de draad, om te bekvechten ?
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

ton ik heb er nog geen problemen mee gehad, die losse man gaat soms wel eens tegen de draadkooien hangen, maar daar blijft het bij , de losse vogels kunnen ook gewoon over de draadkooien lopen, en dat gaat prima, ik heb geprobeerd om foto's te posten maar ik kom er niet mee klaar.

Opmerking

bjorn heb je daar al lang ervaring op die manier,hoe groot zijn je kooien ?

Opmerking

Mijn kooien zijn 2 diep 2.5 m hoog en 1 m breed ik steek ze nu bij elkaar en dan heb je meestal geen gezever ik kweek zo al even vooral andere soorten zo met mijn kroonvinken bv

Opmerking

beste bjon
                  veel dank ik ga het proberen , kan er nog altijd een pop uitvangen indien nodig

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door binkie Bekijk Bericht
                    ton ik heb er nog geen problemen mee gehad, die losse man gaat soms wel eens tegen de draadkooien hangen, maar daar blijft het bij , de losse vogels kunnen ook gewoon over de draadkooien lopen, en dat gaat prima, ik heb geprobeerd om foto's te posten maar ik kom er niet mee klaar.
                    als je wil kan ik je foto`s plaatsen, je kan ze mailen naar me, en dan zet ik ze hierbij.
                    groeten Ton
                    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

ik hoop dat het gelukt is
                      Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

ik zie dat het gelukt is, met hulp, je moet wel zoeken om een vogel te zien maar er zitten toch echt 2 kleine goudvinken en 8 bloemputters in.

Opmerking

Is gelukt en ziet er leuk uit, goed gemaakt die draadkooien.

Is die ara winterhard?
                          Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

populier het klinkt misschien raar, maar sinds ik die ara aan de kooi heb hangen heb ik geen sperwer meer gezien, voorheen had ik daar in het najaar toch geregeld last van.

Opmerking

Working...
                            X