Mededeling

Collapse
No announcement yet.

putters scheiden ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• putters scheiden ???

goedemorgen iedereen
    ik heb 6 weken geleden een koppel major putters gekocht waar ik zeer blij mee ben ze zijn levendig en zien er gezond uit,ik heb ze samen in een kooi van 150cm60x60cm die kooi staat binnen in een lege kamer
    nu mijn vraag, kan ik de vogels beter gescheiden houden omdat ze veel achter elkaar jagen en vechten,de vogels zijn van dit jaar de verkoper denkt dat het een man en een pop is maar zeker is dit niet
    wat is beter scheiden of bij elkaar laten ??

BVD groet Peter

Probeer eens een foto te maken van de vogels, kunnen wij even kijken of het een man en pop zijn.
    Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Opmerking

Goedemiddag Michael
        foto,s maken en op internet zetten is niet zo mijn ding
        misschien kun je me nog andere raad geven zoals wat is gebruikelijk met putters om ze te scheiden of niet
        Peter

Opmerking

Goedemiddag Binkie
          bedankt voor je advies om er gaas tussen te zetten
          want ik wil ze het liefst bij elkaar houden dan kom ik er misschien het snelste achter of het een man en een pop is
          ik geef 1 x per week eivoer
          Gr Peter

Opmerking

in deze periode kan je ze wel bij elkaar laten. wel oppassen dat het goed gaat. de kooi waar ze nu inzitten is niet al te groot.

in de loop van het volgende jaar, rond januari, februari, zou ik wel de vogels scheiden.

op het moment dat de putters broedrijp worden, eerst de pop in kooi, en een week later de man erbij doen.

over putters is hier op het forum genoeg te vinden via de zoekfunctie. mochten er vragen blijven, zijn we je graag van dienst.
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Ik was juist van plan om dit weekend mijn jonge koppels samen te steken. Jongen van dit jaar, zodat ze aan mekaar kunnen wennen. Mijn kweekkoppels laat ik altijd samen zitten. Wat is het voordeel van te wachten om ze samen te steken of de koppels te scheiden?
              mvg

Opmerking

het voordeel van de koppels te scheiden, is als je ze dan weer bij elkaar zet, ze een boost krijgen.

wel moet jij er voor zorgen dat het moment dat je ze weer bij elkaar zet wel broedrijp en in goed conditie zijn.

je kan het een beetje vergelijken, met je eigen relatie: als je elkaar elke dag ziet word het een beetje gewoon.

zie je elkaar weer na een behoorlijke tijd, dan spatten de vonken er van af.
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

mensen allemaal bedankt voor jullie advies en wijze raad
                  hier kan ik mee verder
                  groet Peter

Opmerking

Working...
                  X