Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Stammen europesen
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door barmsijscabaret Bekijk Bericht
Op een wereldkampioenschap zitten er wel een paar stammen meer hoor.
Zou dit jaar maar eens gaan kijken in Rosmalen.Je weet niet wat je ziet
Opmerking
-
@Populier
Dit zijn inderdaad Diucavinken
@ Hoebaer
3 stammen witte goudvinken op een tt heb ik nog nergens gezien. Jammer dat ik geen foto's heb genomen van de andere goudvinkmutaties. Zat ook een prachtige goudvink bruin pastel geel. Er zat zelfs ook een bonte goudvink. In totaal een 80-tal goudvinken op een gewestelijke tt, waarvan ongeveer de helft mutaties.
Opmerking
-
Even off topic:Oorspronkelijk geplaatst door barmsijscabaret Bekijk Bericht@Populier
Bedankt voor je antwoord,
Leuk liedje hebben ze, zo te zien is de man wat op de pop aan het jagen.
Heb jij deze vogels nog, wel eens mee gekweekt?
Opmerking
-
Hoi Christof,
Bedankt voor je reactie, ik heb zelf ooit diverse koppels Warblervinken gehad, nooit geen enkele toenadering tussen man en pop.
Dit is een beetje soortgelijke vogelsoort en je hebt in ieder geval echt een koppel, en al nesten en eitjes gehad, klinkt een stuk hoopvoller.
Ik hoop en denk dat het je nog wel eens gaat lukken.
Veel succes!
Opmerking
-
Bedankt en mocht het lukken dan post ik wel een foto.Oorspronkelijk geplaatst door populier Bekijk BerichtIk hoop en denk dat het je nog wel eens gaat lukken.
Veel succes!
Opmerking
-
POorspronkelijk geplaatst door barmsijscabaret Bekijk Bericht@Populier
@ Hoebaer
3 stammen witte goudvinken op een tt heb ik nog nergens gezien. Jammer dat ik geen foto's heb genomen van de andere goudvinkmutaties. Zat ook een prachtige goudvink bruin pastel geel. Er zat zelfs ook een bonte goudvink. In totaal een 80-tal goudvinken op een gewestelijke tt, waarvan ongeveer de helft mutaties.
Vorig jaar in Bari op de COM zaten alleen al van een Limburgse inzender 40 goudvinken in bijna alle kleuren. Resultaat 11 medailles.
Praat ik nog niet over de rest.
Opmerking
Advertentie
Collapse

Opmerking