Zaterdag 01/03 heb ik de mannen reeds apart gezet in de kweekkooien, deze zullen de poppen binnen twee weken kunnen verwelkomen. Beide geslachten zijn volop voorbereidingen aan het maken; poppen d.m.v. met takjes te paraderen; mannen door hun zangtalent te laten horen.
volgend verslag volgt binnen 2 weken
Gelieve niet te reageren, zodat de weergaven van de verslagen overzichtelijk blijven, bedankt.
volgend verslag volgt binnen 2 weken
Gelieve niet te reageren, zodat de weergaven van de verslagen overzichtelijk blijven, bedankt.

. De vogels zitten langzaam meer en meer dichter bij elkaar, op dezelfde stok(20cm). Poppen slepen al met takjes van knotwilgen, veren,... altijd leuk om dit te zien. Voor etenstijd geldt altijd: pop de baas, man... moet maar wachten(alhoewel er ook 1 uitzondering bij zit). Voedsel heb ik terug aangepast: elke dag 40% goudvinkenmengeling en 40% kanariemengeling en 20% wildzaad, ik hoop hiermee dat de vogels niet te vet worden, ze hebben nu namelijk de neiging om niet veel te bewegen.
, mijn eerste keer dat ik het zag
! Dan zijn er ook mannen die niet weten wat de pop bedoeld, ze paradeerd rond hem om een paring uit te lokken en meneerke vlucht weg
.
!
je zult wel merken wanneer ze er voor klaar zijn !
. Iemand een verklaring? Verder heb ik niet veel te zeggen. De omstandigheden zijn goed, alhoewel je wel merkt dat de poppen last hebben van de nachtvorst om hun eitje te leggen!
Opmerking