Oorspronkelijk geplaatst door helsenjos
) Denk wel dat dat goed is, je kunt diepvrieserwten ook eens proberen, op 5 min. is alles op!Mvg

) Denk wel dat dat goed is, je kunt diepvrieserwten ook eens proberen, op 5 min. is alles op!

. iedere dag voeren,vers drinkwater geven,kijken als iedere vogel super zit, kooien zuiver maken, proberen mee te kweken enz....
Zoals bij mijn japanse nachtegalen, eerste jaar had ik 2 poppen en zag ik het verschil niet, het jaar erop was mijn pop overleden, en had ik 1 pop over, hier heb ik toen een man voor bij gekocht, het jaar daarop weinig aanstalten gemaakt voor de pop, en vorig kweekseizoen heb ik zowaar een nest gehad, zonder eieren weliswaar, maar ik denk vooral dat je met de vogelhobby geduld moet hebben, wil je iets bereiken!
Zoals bij mijn japanse nachtegalen, eerste jaar had ik 2 poppen en zag ik het verschil niet, het jaar erop was mijn pop overleden, en had ik 1 pop over, hier heb ik toen een man voor bij gekocht, het jaar daarop weinig aanstalten gemaakt voor de pop, en vorig kweekseizoen heb ik zowaar een nest gehad, zonder eieren weliswaar, maar ik denk vooral dat je met de vogelhobby geduld moet hebben, wil je iets bereiken!
). Ik kweek mijn vogels zelf zonder hulp van ... , maar natuurlijk ook met goede raad van een goede kameraad

Opmerking