Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Baycox

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Baycox

Dat baycox tegen coxidiose werkt weet ik , maar werkt het ook tegen andere aandoenigen .
    Gr Andre

Je kan je met deze vraag beter tot de dierenarts wenden,die Baycox heeft voorgeschreven.
    Vr.groeten van
    Antoni

homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Josly
      hallo,

baycox is een erkent product, alleen op recept verkrijgbaar, wat betekent na diagnose dierenarts, dus een "goeie" vogelarts bepaalt wanneer je het mag/moet gebruiken,
      In belgie misschien Josly,ik kan het hier zo halen bij de dierenarts.(zonder recept/diagnose wel te verstaan)
      mvg,
      kingfisher
      Mvg,
      Kingfisher.

Opmerking

bij mijn weten word baycox alleen voor coccidiose gebruikt.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Het kan best zijn,dat Baycox zonder recept wordt afgegeven door een
          dierenarts.
          Op zijn minst zal hij echter vragen waarvoor je het wilt gebruiken.
          Ben je een vaste klant,dan zal hij dat onderhand wel weten.

Het is toch een medicijn,dat niet zo maar wordt verkocht in de dierenspeciaalzaak.

Dus op naar de vogelarts met de vraag.
          Vr.groeten van
          Antoni

homepage:

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
            Het kan best zijn,dat Baycox zonder recept wordt afgegeven door een
            dierenarts.
            Op zijn minst zal hij echter vragen waarvoor je het wilt gebruiken.
            Ben je een vaste klant,dan zal hij dat onderhand wel weten.

Het is toch een medicijn,dat niet zo maar wordt verkocht in de dierenspeciaalzaak.

Dus op naar de vogelarts met de vraag.
            Mvg,
            Kingfisher.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door koidiscus
              Dat baycox tegen coxidiose werkt weet ik , maar werkt het ook tegen andere aandoenigen .
              Gr Andre
              zoals ieder antibioticum werkt het tegen een groot aantal bacterien , maar of het sterk genoeg is of te sterk is voor anderen dan coxidose ...

Opmerking

Opmerking

dus u beweerd dat Coccidiose en atoxoplasmose virussen zijn ?

Opmerking

coccidiose is geen bacterie en geen virus, maar een parasiet, daarom werkt geen antibiotica en is er geen entstof tegen coccidiose
                    www.fretteren.eu

Opmerking

Ja Hallo. Dat zal best waar zijn Bob,maar hier suggereer je met betrekking tot Baycox toch iets anders:

In belgie misschien Josly,ik kan het hier zo halen bij de dierenarts.(zonder recept/diagnose wel te verstaan.
                      Vr.groeten van
                      Antoni

homepage:

Opmerking

hier in maarssen, kan ik het zo halen. ik bel de dierenarts, en die zet het voor me klaar.

en ze gebruiken dacht ik Bytrill als antibioticum. ook vrij verkrijgbaar

tegenwoordig heb ik dat spul niet meer, ten tijde dat ik europese had wel. maar alleen gebruikt op voorschrift dierenarts of na mestonderzoek.
                        groeten Ton
                        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Chardonnert.BE

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Chardonnert.BE

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Josly
                              halo,

Baycox mag enkel gebruikt worden voor coccidiose en dit maximum 48 uren,
                              is niet geschikt voor atoxoplasmose vanwege werkzame stof toltrazuril,
                              dat men nu eindelijk eens stopt met medicijnen te gebruiken zonder diagnose, want het is niet vijf voor twaalf maar vijf erna, bekijk gewoon de informatie van top vogel artsen en steeds ziet men de zelfde opmerking, stop met zinloos kuren, er zijn zelfs medicijnen waarvan de dosering in tien jaar tijd verviervoudigd is, moet men dan verwonderd zijn dat er een strengere wetgeving komt wat medicatie betreft,
                              de celwerking van deze parasieten lijken veel op die van ons of in dit geval de vogel.
                              terecht dat je schrijft om te stoppen met medicijngebruik zonder diagnose.

Opmerking

Working...
                              X