Mededeling

Collapse
No announcement yet.

moeten duifjes geringt zijn??___

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

sorry hoor

Oorspronkelijk geplaatst door mozkan
    Je kunt gewoon een paar plankjes aan elkaar timmeren met een dakje er op en daar inzetten voor een stuk of 4 duiven is 1 bij 1 bij 1 al meer als genoeg.
    Vind je dat genoeg ruimte voor 4 duiven
    Je hebt het wel over dieren hoor
    mvg Gerard 6

Opmerking

Die duif is meteen weer weggedaan zoas te verwachten. Dat was de topic waarin ik mijn geduld verloor Gerard Als je dit leest en dan leest dat de duif van 1 euro binnen de twee weken ergens anders heen moet kan je je voorstellen dat ik dat pijnlijk vind denk ik als duivenliefhebber.

Enne Mozkan, paar plankjes en proppen met die handel is niet bepaald diervriendelijk te noemen. 2 koppels wordt moord en doodslag in 1 vierkante meter. Per koppel een vierkante meter en per koppel een eigen broedkooi lijkt me wel zo netjes. Ik heb ook teveel duiven maar dus altijd het hok open en genoeg broedkooien zodat er geen bloedbad onstaat. Als ik minder broedkooien dan koppels neerzet of 2 koppels in een kubieke meter dan hakken ze mekaar de koppen in. Zeker de Takla's en de Tilduif. De Oosterse rollers gaan redelijk met elkaar om net als de postduiven.

Opmerking

kan ik begrijpen

Oorspronkelijk geplaatst door Marx
        Die duif is meteen weer weggedaan zoas te verwachten. Dat was de topic waarin ik mijn geduld verloor Gerard Als je dit leest en dan leest dat de duif van 1 euro binnen de twee weken ergens anders heen moet kan je je voorstellen dat ik dat pijnlijk vind denk ik als duivenliefhebber.

Enne Mozkan, paar plankjes en proppen met die handel is niet bepaald diervriendelijk te noemen. 2 koppels wordt moord en doodslag in 1 vierkante meter. Per koppel een vierkante meter en per koppel een eigen broedkooi lijkt me wel zo netjes. Ik heb ook teveel duiven maar dus altijd het hok open en genoeg broedkooien zodat er geen bloedbad onstaat. Als ik minder broedkooien dan koppels neerzet of 2 koppels in een kubieke meter dan hakken ze mekaar de koppen in. Zeker de Takla's en de Tilduif. De Oosterse rollers gaan redelijk met elkaar om net als de postduiven.
        Hallo Marx
        Bij deze kan ik dat dus geheel begrijpen.
        mvg Gerard 6

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door iceprincesske__
          hallo
          hoe moet je zo en hokj maken van planken??
          kun je ook kleine hokjes kopen in dierenwinkels??
          groetjes
          Misschien is zoiets een idee.... zoals je ziet heeft zo'n hok ook nadelen

Hans
          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Vreemde vogel

Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
            Misschien is zoiets een idee.... zoals je ziet heeft zo'n hok ook nadelen

Hans
            Hahahahahahaha zo zie maar die haarballen komen overal.
            wel een mooi plaatje hoor
            mvg Gerard 6

Opmerking

mvg roy (vogelfreak)
              kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

Opmerking

Ik heb 5 doffers en 9 duivinnen, vandaar dat hier 6 kubieke meter slaapruimte met 25 zitplankjes goed gaat. Ik heb dus 5 koppels en 4 vrijgezelle duivinnen. Had ik 7 koppels dan werd het al wel oorlog denk ik. Nu zijn de jonge doffers voldoende afgeleid en is hetgeen ze buiten andere koppels tegenkomen dus altijd duivinnen. Dat helpt prima tegen vechtpartijen gelukkig. Eenmaal is hier oorlog geweest en dan zijn de o zo makke en lieve duifjes ineens verschrikkelijk bloeddorstig. Een jong van 3 weken had ee n kop als een pingpongbal helemaal onder het bloed. gelukkig is dat helemaal goed gekomen omdat ik op tijd zag dat een van de doffers op dat kuiken zat te hakken als een gek. Meteen opgesloten tot de pieper kon vliegen en het hok weer open kon

Opmerking

Working...
                X