Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wormen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• wormen?

Zoals jullie weten was mijn doffer dood gegaan en had ik een nieuwe duivinnetje gekocht. Gisteren lag die dus ook dood in de voliere Ik was vanochtend meteen naar de dierenwinkel geweest waar het duifje vandaag komt en nu blijkt dat bijna al hun vogels dood zijn gegaan vanwegen wormen. Ik heb nu spul meegekregen wat ik in water moet oplossen en dat aan me duifje geven omdat wormen besmettelijk zijn volgens hun. Ik kreeg ook meteen een nieuw duifje mee (een bruine) zodat die ook meteen ontwormd word.... ik hoop echt zo dat me duifjes het redden

Is dat nieuwe duifje een doffer of een duivin?
    Erg jammer van je duifjes Hoop dat ze het redden
    Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
    Vergeet niet te kijken op mijn site!
    http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door BirdBreeder
      Is dat nieuwe duifje een doffer of een duivin?
      Erg jammer van je duifjes Hoop dat ze het redden
      Een duivin dus nu heb ik 2 bruine duivinnen .

Opmerking

Ach gut, wat sneu!

Ik hoop dat het middel werkt en je nieuwe en oude duivinnetjes het samen leuk zullen hebben.
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

Opmerking

Het gaat nogsteeds goed met me duifjes donderdag worden ze weer ontwormd en dan moeten alle wormen dood zijn . De dames kunnen het goed met elkaar vinden en zitten zelfs gezellig naast elkaar. Ze hebben tot nu toe nog geen eieren gelegd dus ik ben benieuwd of dat ooit nog gaat komen. Ik heb trouwens nog een vraagje ,welke groente en fruit mogen ze allemaal hebben ? want ik kan op internet weinig vinden over diamantduifjes .

Opmerking

bij mij pikken ze af en toe van de paardenbloemen voor mijn mexicaanse roodmussen.
            http://roodmussenexogroenvink.skyrock.com/

Opmerking

Gooi er eens een beetje muur in.

Gr ,Hubert

Opmerking

Working...
              X