Zoals jullie weten was mijn doffer dood gegaan en had ik een nieuwe duivinnetje gekocht. Gisteren lag die dus ook dood in de voliere
Ik was vanochtend meteen naar de dierenwinkel geweest waar het duifje vandaag komt en nu blijkt dat bijna al hun vogels dood zijn gegaan vanwegen wormen. Ik heb nu spul meegekregen wat ik in water moet oplossen en dat aan me duifje geven omdat wormen besmettelijk zijn volgens hun. Ik kreeg ook meteen een nieuw duifje mee (een bruine) zodat die ook meteen ontwormd word.... ik hoop echt zo dat me duifjes het redden
Ik was vanochtend meteen naar de dierenwinkel geweest waar het duifje vandaag komt en nu blijkt dat bijna al hun vogels dood zijn gegaan vanwegen wormen. Ik heb nu spul meegekregen wat ik in water moet oplossen en dat aan me duifje geven omdat wormen besmettelijk zijn volgens hun. Ik kreeg ook meteen een nieuw duifje mee (een bruine) zodat die ook meteen ontwormd word.... ik hoop echt zo dat me duifjes het redden
donderdag worden ze weer ontwormd en dan moeten alle wormen dood zijn . De dames kunnen het goed met elkaar vinden en zitten zelfs gezellig naast elkaar. Ze hebben tot nu toe nog geen eieren gelegd dus ik ben benieuwd of dat ooit nog gaat komen. Ik heb trouwens nog een vraagje ,welke groente en fruit mogen ze allemaal hebben ? want ik kan op internet weinig vinden over diamantduifjes .
Opmerking