Mededeling

Collapse
No announcement yet.

diamand duiven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Beetje bijgesteld

Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Ik weet niet of het lukt, maar dit zijn de duiven van Wilhelmina. Met de vraag, zijn dit doffers?
      live 4 love

Opmerking

Oke Henk, het is gelukt, tikkie te groot. Maar voor een beginnend computer babe, vind ik het niet slecht.
        live 4 love

Opmerking

foto verkleinen

marie-annne je moet je foto eerst op je eigen pc kleiner maken. Dat kan op verschillende manieren. Met elk fotoprogramma lukt het wel.
          Als je toevallig microsoft picture maneger hebt, en je hebt je foto in afbeeldingen staan, dan is dat heel gemakkelijk. Klk de foto aan en klik dan op bewerken. Aan de rechterkant komt nu van alles in beeld. klik op comprimeren en dan op: als word document. Je ziet direkt hoe groot de foto dan is geworden. Je kan ook kiezen voor html maar dan wordt ie erg klein.
          Klik vervolgens op wijzigingen opslaan en klaar, je foto kan op photo-Bucket ge-upload worden in de juiste grootte. Succes.

Zou ik die duiven bijna vergeten, volgens mij en ook gezien de ronde kopjes, zijn het doffers.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

klopt Henk
            2 doffers witstuit wildkleur (grijs)

Opmerking

allemaal hartelijk dank voor jullie medewerking het zijn dan toch twee doffers
              nou Marie-anne wat mij niet lukte is jou wel gelukt groetjes Wilhelmina
              en wie weet lukt het mij ook nog wel eens.

Opmerking

nieuwe poging voor mijn duifjes ik heb ze nu verkleind hopelijk niet te klein
                groetjes wilhelmina
                Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

He wat goed van je? Hoe kreeg je dat nou voor elkaar?

Ik ga morgen foto plaatsen van die 2 van mij.

Zijn die van jouw toch doffers. We dachten het al he.. Heb je nog nagedacht over de ruil?

Groetjes Mar
                  live 4 love

Opmerking

Hoi Wilhelmina

Vlak bij jou ,op de grens met BoZ, op de gele zandberg ,ik meen nr 8 wont Frans v/d Bergh, die heeft ook altijd diamntduiven gehad of hij ze nog heeft ??
                    Hij kan jou er misschien wel verder mee helpen, hij is voorzitter van de edelzanger in BoZ of , probeer het in Halsteren zelf daar heb je zondags vaak een beurs ,ik dacht in Molenzicht, in BoZ is er ook 1 x per maand beurs, dichterbij kan ik het niet voor je verzinnen !!

Opmerking

foto's

nieuwe poging voor mijn duifjes ik heb ze nu verkleind hopelijk niet te klein
                      groetjes wilhelmina
                      Bijgesloten Plaatje(s) DSCI1026.JPG (47,8 KB, 7x gelezen)
                      DSCI1032.JPG
                      Dit zijn geen directe foto's maar linkjes er naar toe.
                      Heb je ze op photobucket staan? Dan moet je de img kode aanklikken en in dit venster hier op je rechtermuis klikken en dan op plakken. Antwoord verwerken en je foto staat in beeld.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Working...
                      X