Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke mutatie diamantduif

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Welke mutatie diamantduif

Vandaag een nieuwe diamantduif gekocht maar ik zou niet weten welke mutatie dit is.
    Ik kweek met verschillende speciale mutaties van diamantduiven maar deze mutatie ken ik niet .

Weet iemand soms welke kleur het is??
    Bijgevoegde Bestanden

Soms is het handig om deze informatie te vragen aan de persoon waar je het duifje hebt aangekocht. Misschien raad maar ik heb dat spul eens gebruikt dat ze google noemen.

Vind dat dit duifje op het jouwe wel wat lijkt. En dit is gewoon weg een bruine....
    http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

een bruine heeft gewone volle bruine veren. en deze heeft enkel bruine vleugelranden, grijze vleugelranden en de binnenkant van de pluim is wit

Opmerking

Het is in ieder geval iets met bruin...
        Heb je al eens informatie gevonden over de Bruin pastel?
        http://dewittn17.skyrock.com/

Opmerking

is het geen agaat?

gezien de grijzere kop

Opmerking

ik heb gehoord van een kweker dat het ook een gezoomd kan zijn. Hij denkt dat het deze is, het is in ieder geval een zeldzame mutatie

mvg

Opmerking

Een foto van de complete vogel zou erg handig zijn. dus een foto waar we alles op kunnen zien

Opmerking

gezoomd bruin

hallo het is denk ik een gezoomd bruine,heb zelf gezoomde gekweekt en gehad maar niet in het bruin zal kijken of ik een foto bij kan plaatsen.
                zeldzaam zijn ze niet alleen er kweken niet veel mensen mee,de combinatie met bruin komt niet vaak voor,mvg wim
                Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

Working...
                X