Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
is omdat de mannelijke goudvink zen paarings ritueel te lang duurd heb ik van horen zeggen
klopt, maar komend seizoen ga ik het toch proberen met een bruinpastelman wat onder een roodmozaiek kanarie is groot gebracht, heeft 2 seizoenen een goudvinkpop bij zich gehad 0,0 eieren bevrucht.
misschien wil hij wel een roodmozaiekpop, waar hij nu al een maand bij zit.
heeft iemand vink x kanarie kunnen kweken dit seizoen ?
zou wel eens graag het resultaat zien
persoon die ik ken heeft botvinkman wildkleur verschillende keren zien sporen met kanariepop maar tot nu toe geen bevruchte eitjes . wellicht was er 1 eitje bevrucht rond juni maar uit nest gegooid geweest ...
volgens mij is het zeer zeker haalbaar . want op de site nativebirds.uk zijn er succesvolle kruisingen gebeurt hieromtrent .
ik heb vandaag een kruising gezien, waarschijnlijk botvink x kanarie of keep x kanarie, heb er geen foto van, maar hij/zij zit in een voliere in maastricht in het park, alleen heeft hij/zij flinke kalkpoten, zielig om te zien.
nee, zeker niet, de bek was hetzelfde als de botvink (ook de blauwekleur van de botvinkman)verder de bruinrodeborst van de botvink aanwezig( een beetje), verder was het als een bruine kanarie. en de kleur/tekening van de kop was ook een beetje aanwezig
Opmerking