Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Oorspronkelijk geplaatst door barmsijscabaretBekijk Bericht
Dag Henk3,
Nochtans staat deze ook in het vraagprogramma:
14.002.339 Geelgors x kanarie
Nog nooit gezien en genetisch volgens mij ook niet mogelijk.
Wat de vraagstelling betreft heb je volkomen gelijk, maar dit geldt niet enkel voor Sacha89.
Hoi Barmsijscabaret,
Tja dat zal zo zijn. In iedergeval staan ze in het vraagprogramma en worden ze dus gevraagd. Of het dan genetisch mogelijk zal zijn, daar heb ik helaas geen kaas van geproefd.
Bedankt dat je het voor me opneemt maar dat was niet mijn insteek hoor,ik heb zelf de vraag verkeerd gelezen door het woord bastaarden ipv bastaarderen.
je ziet niet aan haar kleuren of ze broedrijp is. een nogal vale pop kan ook broedrijp zijn. broedrijp word ze door een goede verzorging, en een goede voeding. meestal gaat daar wat tijd overheen, voor ze dan broedrijp worden.
Tja dat zal zo zijn. In iedergeval staan ze in het vraagprogramma en worden ze dus gevraagd. Of het dan genetisch mogelijk zal zijn, daar heb ik helaas geen kaas van geproefd.
Hoi Henk3, plaats gerust geelgorzen bij kanaries, je zal geen bastaarden van deze twee soorten kweken. Oranjekaakjes en St-Helenafazantjes zijn natuurlijk een andere zaak.
Opmerking