Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rare snavel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Nog geen bericht gehad van iemand ......Jammer

Opmerking

zelf weet ik er niet veel van
      maar het lijkt of de bovenbek scheef of de onderbek staat?

Opmerking

Kan er ook niet veel van maken, het beste is om een foto te maken met een hoge resolutie en dan een uitsnede te maken van alleen het snavel gedeelte.

Kan de vogel wel normaal eten? hij ziet er niet mager uit.

Anders toch even naar de vogelarts voor een diagnose en eventueel het weg slijpen van het aangegroeide gedeelte.
        Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

De vogel heeft geen scheve bek en ze heeft er ook totaal geen last van,het zit ook naast de snavel.Ik zal eens iemand vragen of die de foto kan bewerken zelf lukt mij het niet.

Gr Jose.

Opmerking

Wat denk je om eens een dierenarts te consulteren? Zelf zal je er (denk ik) weinig aan kunnen doen.

Opmerking

Ik lijk te zien dat het een vergroeiing is van de ondersnavel.

Ik zou deze vogel inieder geval even naar een vogelarts brengen om dit weg te laten halen. maar het lijkt me dat dit ook al word het weggehaald toch weer telkens terug zou komen. het is lijkt wel van hetzelfde lichaamsmateriaal als de onderbek. enof nagels zeg maar. en dit blijft dan toch terug komen.
              Maar ik ben geen va en ik zie de vogel niet in het echt dus dan toch maar even naar een vogelarts.

Als je met haar wild gaan kweken doe dit absoluut niet dit is een vergroeiing niet door een val of breek maar door een genetische fout dus waarschijnlijk erfelijk in mijn ogen.

Groetjes
              diana
              1-1prachtrosella 2-2grasparkieten 1-1roodruggen 2-2valkparkieten 1-2kwartels
              Kijk eens een keer op mijn site
              www.mijnvogels.webklik.nl

Opmerking

Working...
              X