Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pruimekop is erg luiduchtig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Pruimekop is erg luiduchtig

Hallo

Ik heb sinds 2 weken een pruimekop man en deze heeft echt de hele dag door herrie. Hij krijst elke 5 seconden. Ik dacht lijd dat pruimekoppen rustige vogels waren. Kan iemand mij vertellen of dit normaal is? En kn het ook helpen als ik er een pop bij in zet?

het is gewoon zo dat ene vogel luidruchtiger is als de ander. ik denk dat dat krijsen roepen naar een vrouwtje is. heb je hem toevallig alleen zitten?
    groeten gijs

Opmerking

Mijn ouders hadden toen ik klein was een tuinhuisje waar wij de hele zomer verbleven, de overbuurvrouw had ook een pruimekop in een kooi zitten, mijn god wat kunnen die vogels krijsen, elke zomer was weer raak met dat kolere beest.

Zou het maar eens proberen met een pop er bij anders heb je boze buren erbij.
      Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Opmerking

Is het wel 100% koppel ?
          Volgens mij 2 poppen kunnen ook eieren leggen

Opmerking

hij heeft alleen een man en gaat er nu een pop bij zetten.
            groeten gijs

Opmerking

Man alleen is niet slim die kunnen wanneer ze broeds worden baltsen en daarbij behoort het fluiten . Ik heb nu 9 stel pruimenkoppen en hoor weinig daarbij nog enkele jongen van vorig jaar die nog niet verkocht zijn en die zitten met ze allen in 1 ruime voliere en ook daar zitten een paar mannen meer dan poppen en ook daar is het baltsen geblazen maar krijsen nee heb ik nog nooit meegemaakt

Opmerking

Working...
              X