Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kakariki en bourke

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• kakariki en bourke

Hallo.

Ik heb sinds gisteren een koppel kakariki zitten en vandaag een koppel bourke.
    Door een verzending fout hangt er nu 1 broedblok op.
    Nadat de bourke er vandaag bij kwamen en het nu nog steeds goed gaat. Duiken dus de kakariki koppel het blok in wat ze gisteren avond dus niet deden. Ze Sliepen Gewoon Op Een Willekeurige Plek In De voliere.

Is dit gewoon op eisen of bestaat de kans dat de pop gaat eieren leggen.

Mvg

Afwachten zal het leren, hou het blok en de vogels in de gaten en kijk wat er gebeurt
    Groeten Tom

Opmerking

Zo gauw mogelijk minimaal twee broed blokker erbij zou ik zeggen.

Voor kakariki's heb je zowiezo minimaal twee broedblokken nodig want zouden er eieren en dan jongen komen dan gaat de pop al weer tot broeden over terwijl er nog jongen in het eerste nest liggen.

Broedblokken zijn makkelijk genoeg aan te komen en anders sla je er zelf gauw een paar in elkaar.

success

groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

inderdaad zo snel mogelijk ophangen, maar het zal net heel erg zijn als je een paar dagen wacht.
        groeten gijs

Opmerking

Ik heb vandaag snel een blok zelf gemaakt.
          Maar nu zie ik dat de kakariki man steeds achter de bourke parkieten aan zit. Met een partij kabaal.moet ik dit aan kijken of zeggen jullie ter bescherming van de bourke de kakarikis eruit halen.

Mvg

Opmerking

gewoon even afkijken wat er gebeurt. als het erger wordt de kakariki's er uit halen en anders gewoon laten zitten.
            groeten gijs

Opmerking

Working...
            X