Ik heb een redelijk tamme kakariki die zit bij een tamme valkparkiet. Beide zijn vrouwtjes en dat gaat heel goed. Nou wil ik er nog een vogel bij zetten ook een vrouwtje. Wat voor soort zou ik er bij kunnen zetten?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
welke vogel kan bij kakariki
Collapse
X
-
Een valkparkiet wil ik er niet bij want mijn eigen valkparkiet accepteert geen andere valkparkiet en maar wel de kakariki. Een kakariki wil ik er wel bij maar die zijn amper bij mij in de buurt te vinden en zeker geen tamme. En als ik er een vind zijn ze of niet tam of voor mij te ver weg. Ik heb geen auto dus dat is het probleem. Daarom moet ik wel op zoek naar een andere soort vogel.
Opmerking
-
-
Omdat mijn valk heel tam is maar de kakariki niet. Die heeft een flinke deuk opgelopen omdat ze door haar ouders weg gepest werd? Ze is heel stil, eet wel goed. Maar ik wil haar een beetje uit haar isolement halen. Mijn valk is heel lief en probeert wel contact met haar te krijgen maar zij is heel terughoudend. Daarom wil ik er een tamme bij zetten om haar ook vrolijker te krijgen. Ze is niet echt bang maar laat zich niet uit de kooi halen. Ze is ook niet vals maar ik zou willen dat zij ook tammer wordt.
Opmerking
-
Ik heb diverse valkjes gekocht, ik dacht dat het poppen waren. Jonge vogels dus. Na enige tijd bleken het mannetjes te zijn, schreeuwden het hele huis bij elkaar. Het popje moest niets van ze hebben. Heb de mannetjes, drie stuks, weg moeten doen. Ze werd ook steeds minder tam. Nu de mannetjes weg zijn en zij enige tijd alleen gezeten heeft is ze weer helemaal tam weer. En sinds ruim een week de kakariki er bij zit gaat het met dit nieuwe popje erbij heel goed. Daarom wil ik er geen balkje meer bij hebben.
Opmerking
-
Je zegt zelf dat het goed gaat, dus zou ik het zo laten. Een nieuwe erbij is een indringer en verstoort de relatie tussen die twee.parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking