Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ontwormen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Ontwormen

Wie heeft ervaring met ontwormen ,welke wel en welke niet , ik heb Australische prachtvinken
    en nehophema,s hoe vaak moet dat en waar mee ?
    Als je geduld heb kan je vogels kweken
    Gr. Ad

bij de meeste dierenwinkels kun je wel ontwormspul kopen. meestal moet je het vermengen met het water.
    vraag er maar eens naar bij je dierenwinkel
    groeten gijs

Opmerking

Wormmiddel wat eerst geschud moet worden voor gebruik is een middel wat wegzakt naar de bodem en geen effect kan hebben
      Wormmiddel wat door het eivoer gemengd is een betere optie en dan al het overige eten weghalen incl zaden en fruit dus eerst eivoer met wormmiddel opeten en dan weer normaal voeren ben je behoorlijk zeker dat de vogels het middel binnen krijgen zonder stresstoestanden indien uitgevangen moet worden om het middel met een pipet direct in de bek te doen

Opmerking

ik geef codiverm (dierenapotheek), af te lengen in water. Ik neem alle water gedurende 24u weg en plaats daarna een klein schaaltje met het spul in de plaats. ze drinken er direct van. Na 2 dagen wegnemen. na 10 dagen herhalen.

Foto's en verdere uitleg staan op mijn website. www.everyoneweb.com/parakeetplaza button: bestrijdingsmiddelen
        parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Opmerking

Working...
        X