Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Valkparkietjes kleuren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Ik denk het! Misschien word ik ooit zelf een expert, dat zou leuk zijn

Opmerking

wel zo moeilijk is dat allemaal niet hoor. als het je eens iemand uitlegt die er veel verstand van heeft dan heb je het zo door. en vooral veel over lezen en zo

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door idl Bekijk Bericht
        wel zo moeilijk is dat allemaal niet hoor. als het je eens iemand uitlegt die er veel verstand van heeft dan heb je het zo door. en vooral veel over lezen en zo
        Dat is waar Ik vind het echt heel leuke vogeltjes, ze plakken echt tegen elkaar heel de dag lang. Ze hebben drie eitjes, dus nu hopen op succes! Als iemand trouwens iets kan zeggen over mogelijke nakomelingen, altijd welkom!

Opmerking

wat ik kan zien is dat de jongen dezelfde zullen zijn dan de ouders of ze moeten split zijn maar dan zou je de voorhistorie van de ouders moeten kennen

Opmerking

Die ken ik jammer genoeg niet, ze komen uit een vogelwinkel, maar als ik in het vervolg nog een koppel bijhaal, ga ik zoeken achter een kweker.

Opmerking

een heel goed gedacht!

Opmerking

Ze hebben even apart gezeten en ze zijn (of lijken in ieder geval) gezond en vormen een mooi koppeltje Dus dat laat ik nu zo, het is waar mijn opa meestal voor zijn vogels en spullen gaat, maar ik vind het heel vervelend dat ik niets over de ouders weet.

Opmerking

dat is meestal zo als ze uit een dierenwinkel komen. wat heeft of had je opa dan in zijn voliere?

Opmerking

Drie bourkes parkietjes, het waren er eerst vier, maar er is er jammer genoeg een gestorven en zijn maatje ziet er niet zo goed uit.
                    Vier rijstvinkjes, maar die gaan waarschijnlijk weg, omdat ze steeds nestmateriaal gaan stelen.
                    En nog een hele boel verschillende kanaries.

Opmerking

ah bourkes vind ik wel iets hebben

Opmerking

Ja, ik denk dat het overgebleven popje gewoon dringend gezelschap nodig heeft en dan zien Het mannetje wat achter een spleet gevallen (die is nu dichtgemaakt) en we hebben hem te laat gevonden. Het zijn heel lieve beestjes en maken wel een mooier geluid dan de valkjes!

Opmerking

straks val je nog voor bourkes haha

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door idl Bekijk Bericht
                            straks val je nog voor bourkes haha
                            Ik vind de valkjes toch de leukste Het koppel bourkes zou ook een van de dagen eieren moeten gaan leggen. Het popje zit al een week op haar nest, maar nog steeds geen eitjes te zien

Opmerking

dat kan je niet forceren he veel geduld hebben met vogels maar dat zal je wss wel al weten

Opmerking

Met alle dieren, natuurlijk

Opmerking

Working...
                                X