Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tropen met valken?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Tropen met valken?

Hallo beste mensen, Ik heb een tropen voliere van 4.8x2.25x3m met een binnenhok van 3.6x1.5x2.1m dus 44 kuub in totaal.. hier heb ik nu een koppel papagaaiamadine, 5 kanaries, een binsen man, gould man, sthelena man, en tijgervink pop (op leeftijd en partners zijn helaas niet meer) en nog 4 cdk,s.. nu wil ik er graag 2 valkparkieten bij doen en later als dat geen problemen geeft nog iets van neophemas, grasparkieten of karhaki,s (liefst aggeponis maar las al dat dat niet verstandig is). Nu is mijn vraag of deze vogels hier bij kunnen en ook of deze vogels achter 0.65 gaas blijven zitten.. of bijten ze hier door? Verder is mijn binnenhok voledig van hout... ik heb er genoeg te knagen in de vorm van dikke wilgen takken en zit stokken van een vlinder struik dus ben niet zo bang dat de valken het hok slopen maar hoe zit dit met bvb een grasparkiet..? Het is geverfde osb plaat dus niet heel aantrekelijk.. ik ga sowieso geen nieuwe tropen nemen en wil graag rustig overgaan op krom snavels dus of mijn hok geschikt is voor kromsnavels is tog wel het belangrijkste punt. Ik hoor graag van jullie. Mvg Gertjan
Working...
X