Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overgoten blauwe princess of wales?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Overgoten blauwe princess of wales?

Vanmorgen viel het me ineens op dat mijn albino princess of wales dus blauw begint te worden.
    Klopt het dat dit pas later zichtbaar wordt bij overgoten blauw? Tot voorheen was hij spierwit.

Groetjes: Caroline.

Niemand die dit weet?

Opmerking

no idea, effe kijken of er iemand iets weet
      parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door carco Bekijk Bericht
        Niemand die dit weet?
        maak is een foto de ouders misschien split vogels?????????????
        m.vr.gr. Harry

Opmerking

hoe oud is die nu?
          parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Opmerking

Hij is , als ik het goed heb, van augustus, september afgelopen jaar en komt uit 2 blauwe ouders.
            De kweker hoef ik het niet te vragen denk ik want het zou ook een pop zijn volgens hem. DNA test ( en nu duidelijk het gedrag) bewees het tegendeel en hij geeft dus niet meer thuis.

Ik heb wat foto's maar weet niet of het goed te zien is. Je ziet het op de schouder zitten en op de vleugelboog.

Groetjes: Caroline.

Opmerking

Beide ouders zijn split NSL ino. NSL staat voor non sexe linked oftewel niet geslachtsgebonden. De ino's uit die combinatie kunnen dus zowel man als pop zijn. Er is ooit een keuze gemaakt dat dit een NSL ino betreft. Je kan je echter ook de vraag stellen of dit niet een extreme fallowvorm betreft, zeker ook gezien de kleur van de slagpennen.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door bva118 Bekijk Bericht
                Beide ouders zijn split NSL ino. NSL staat voor non sexe linked oftewel niet geslachtsgebonden. De ino's uit die combinatie kunnen dus zowel man als pop zijn. Er is ooit een keuze gemaakt dat dit een NSL ino betreft. Je kan je echter ook de vraag stellen of dit niet een extreme fallowvorm betreft, zeker ook gezien de kleur van de slagpennen.

Dat het geen geslachtsgebonden mutatie is weet ik inmiddels.

Ik heb wel iets over fallow gelezen.,maar hoe kan ik dat verschil zien dan? Vooral omdat hij eerst gewoon wit was heb ik geen idee onder welke kleur ik hem kan zetten?

Groetjes: Caroline

Opmerking

Working...
                X