Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• wat vraagjes

haay,

Ik heb 2 koppels pyrrhura's in mijn slaapkamer.
    nu vraag ik me af hoe kan ik hun broedgedrag verlagen aan gezien ik er niet meer bij wil.
    Maar dat ze wel goed kunnen slaapen enzo.
    en mijn 2e vraag hoeveel stof geven pyrrhura's af?ik las bij een paar dat ze bijna niks af geven en bij een ander juist wel veel.
    Nu heb ik 2 ionisators in mijn kamer ,aangeien ik in een magazijn werk en dus ook aardig wat stof meesleep.

Alvast bedankt.

Dit kan je proberen: kruis ze onderling: mannen bij elkaar zetten en de poppen bij elkaar.... geen jonkies dan!

Wat stof betreft, kan ik niet over oordelen mijn 5 koppels zitten allen buiten. Ik heb er geen last van.
    parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Opmerking

Twee mannen en vooral twee poppen kunnen gaan vechten. Als je het probeert zou ik het goed in de gaten houden.

Vogels geven best veel stof. Eerst merk je dat niet, maar je gaat er wel last van krijgen. Door elke dag te stofzuigen en te dweilen blijft je kamer nog fris. Ook het raam regelmatig open doen helpt.
      Als je ergens anders in huis plaats heb voor je vogels zou ik ze zeker daar gaan zetten. Ik heb zelf vogels in mijn slaapkamer, omdat ze nergens anders veilig zitten. Maar als het kon had ik ze allang in de woonkamer gezet.

Opmerking

mijn ervaring is dat zowel 2 mannen als 2 poppen zich als een koppel gedragen....
        parakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017

Opmerking

Working...
        X