Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kan een Rosella pop Fluiten?
Collapse
X
-
Is er niemand die hier iets meer over kan vertellen?
Waar zijn al die experts gebleven?
Nog eentje dan;
Als je bijvoorbeeld een neophema in de hand pakt dan laat de pop doorgaans meer van zich horen dan de man. De man is meestal stil.
Is dit bij de Rosella ook te zeggen?
-
de experts zullen het voor de moment wel druk hebben denk ik, zullen 1 van dees wel binnen springen denk ik.
zou je graag willen helpen maar ken nix van die soorten
, maar denk wel tot een pop ook kan fluiten?.
is bij vele vogels zo, had een roodmus pop die floot ook en was ook een pop.
denk tot dit wel vaker voor valt tot poppen ook fluiten, maar niet zo hard als de man natuurlijk.
Opmerking
-
Bij mij laat de poppen alleen een 'alarmroep' horen. Fluiten doet alleen de man. Ik heb van de week een koppel uitgevangen om tt mee te spelen en ik moet zeggen dat ze allebei nogal lawaai maakten toen ik ze vastpakte. Bij mij kun je goed het verschil in formaat zien tussen man en pop. Ook bij de jongen is dit te zien.
Opmerking
-
idd, zoals je zegt is er qua bouw genoeg verschil op te merken tussen man en pop.
Wat het "gefluit" betreft... ik denk dat dit per individuele vogel kan verschillen, de ene wat beter en meer dan de andere. Moeilijk daar een richtlijn bij te plaatsenparakeetplaza.webnode.be met aansluitend blog i.v.m. de kweek 2017
Opmerking
-
Dank jullie allemaal. Ik zal maar afwachtten, twijfel nog steeds, maar zien wel.
De valken zaten er alleen maar omdat deze voliere ruimer was om een koppel te vormen.
Nu de pop haar keuze gemaakt heeft zitten ze in een andere. Bij beide volieres zitten een koppel bourkes.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking